Columbus Klok tonen

boogers1

Nieuw lid
Dag allemaal
Heb mijn nieuwe Superb nog maar enkele dagen, maar mijn vriendin had een goeie vraag voor me vanochtend toen we in de auto zaten: of ik geen klok kon laten weergeven op de Navi, want zij kan vanop de bijrijderszetel niet de tijd lezen in de Boordcomputer....
Heb wat zitten zoeken maar niet onmiddelijk gevonden
Bedankt alvast

Steven
 

Neptukker

Forumguru
Kun je instellen op dat balkje onder in het navigatiescherm (Ik heb de kaart eigenlijk altijd aan staan dus kan de tijd dan zien).

rns510.jpg
 

boogers1

Nieuw lid
ok, bedankt. Zal ik zo meteen eens nakijken. Ik heb wel de indruk dat op die plaats mijn snelmenu om te veranderen van radiozender staat....
 

boogers1

Nieuw lid
bedoel je de radiopost veranderen? dat wel, maar dat radio-snelmenu stond er af fabriek, zal zo meteen eens kijken of ik het kan veranderen door een klok
 

hemi24

Forumguru
Jammer is alleen dat de RDS-weergave van de zenders dan wordt vervangen door de tijd...

Ik zie persoonlijk liever wat flitsinfo, dan dat de bijrijder tijd kan/mag zien!
 

boogers1

Nieuw lid
Gevonden! Ik heb daar inderdaad de radio post staan, maar onder setup -> systeem kon ik de optie 'klok tonen'aanvinken, en nu is de klok zichtbaar ipv de radiopost.
Bedankt voor de hulp!
 
Bovenaan Onderaan