Amundsen Klok Amundsen blijft op 0:00 staan.

Frup

Forumguru
@jesse_s93 Dank voor je bericht. Interessant!
Nee is nog niet opgelost. Ik wil er niet zelf aan kloten, vanwege angst om het te verkloten. Of dat ik Android Auto kwijt raak (ja, een officiële licentie). Ik zal @Antera eens vragen.

Yeti Linka

Actief lid
De eerste keer was ik naar de dealer geweest en die heeft gekeken maar kon geen oplossing vinden. De tweede keer was in dit topic waarbij rainesh aangaf dat dit te verhelpen was. Ik heb toen aangegeven dat ik de hulp wel zo willen. Maar misschien was ik daar niet zo duidelijk in. Ik heb daar verder geen reactie op gehad.

PizzaPieter

Donateur
De bedoeling is dan ook dat je contact met hem opneemt. Via een PB.
Dat hij kan helpen, wil niet zeggen dat het een kunstje is wat hij jou kan uitleggen, maar t kan ook zijn dat hij het wel kan oplossen (tegen betaling) als je bij hem langskomt en misschien zelfs wel online of op een andere manier.

EdK

Forumguru
@Yeti Linka als je nu in je bovenstaande tekst een @ voor rainesh had gezet ( dus @Rainesh ) ziet hij dat je hebt gereageerd en komt hij zeker met een antwoord
In jou geval in bovenstaande tekst moet hij het maar toevallig lezen omdat hij dan geen melding krijgt/ziet als hij op forum inlogt :pieker:

Bovenaan Onderaan