Kleurtje op de remdelen

Desperado

Forumguru
Ik wil de remklauwen en trommels weer netjes maken, dus roest eraf en kleurtje erop. Nou is dat met remklauwen voor en achter niet zo'n probleem, maar ik heb nog van die gruwelijk grote remtrommels achter en velgen met aardig smalle spaken. Die trommels vallen dus heel erg op.
Voor ik er nu iets op klieder zou ik graag jullie advies willen.
Wat voor kleur past er mooi bij een donkergroene auto met zilverkleurige velgen?
Zie ook foto :D

DSC_2927_zpse92c0c72.jpg

Joske

Forumguru
mijn remklauwen van de O2 kwamen standaard affabriek zilver gespoten. Ik vind dat persoonlijk zeer mooi staan. En ik denk dat dat op jouw trommels ook wel netjes zou moeten zijn! ;)

Joske

Forumguru
duz samengevat: iets tussen zwart en zilver

dan komen we inderdaad op antraciet uit :D

• Leuk
Waarderingen: CDK

michelover

Forumguru
Ik ben voor matzwart gegaan, staat denk ik bij elke wagenkleur het mooiste. Tenzij je natuurlijk wil opvallen dan is inderdaad rood of kanarie geel aan te raden.

EdK

Forumguru
als je nu twijfelt over zwart of zilver neem dan een stuk alumium folie en leg dat er eens achter zodat je een idee kunt krijgen.
Met zwart neem je een stuk papier en doet t achter de wielen om een idee te verkrijgen

Signaal rood / geel / gifgroen etc zijn kleuren voor pooierbakken

Desperado

Forumguru
Goede idee @EdK
Ik denk dat het antraciet gaat worden, al twijfel ik nog enigszins over kanariegeel :deuk:
Zwart is denk ik net te donker en grijs zal misschien te licht zijn tov de velg.

EdK

Forumguru
kanarie geel is mooi voor een kanarie kooi maar niet voor een remtrommel.
En zwart is zwart en wit is wit maar grijs is er in vele kleuren....
En weet je wat nu zo mooi is met dat zwart en dat wit kun je je eigen kleur grijs maken.
Dus je bent niet verplicht om die standaard potjes te nemen met muis grijs

Desperado

Forumguru
Ja, dat heb ik gemerkt vanmiddag. Dacht bij mijn oude werkgever nog wel goedkoop uit te zijn. Maar dat viel tegen.

Joske

Forumguru
Hammerite moest ik inderdaad ook al aandenken, we hebben daar eens de velgen van een remorque mee gedaan, stond wel netjes achteraf :thumbsup:

Bovenaan Onderaan