Kleurnummer zilveren dakrails

Als 'poor man's oplossing' wil ik m'm dakrails laten spuiten. O.a. omdat 't een leasewagen is, wil ik graag de kleur van originele zilveren rails zo dicht mogelijk benaderen.

Kan iemand mij misschien helpen aan een kleurnummer?

EdK

Forumguru
In algemeen kan de spuiter je dat het beste vertellen !
Want zelf ook weer ervaren dat ondanks je kleurnummer er dan minimaal 3 kleuren omheen liggen die het benaderen en er bij houdend ( bestaande lak ) er met daglichtval een groot verschil is in die 3 kleuren !
Dus offerte's aanvragen bij diverse spuiters en dan daar de uiteindelijke kleur samen bepalen in een daglicht omgeving ( dus niet met halogeen / tl verlichting of speciale daglicht lampen )

Ronnie

Forumguru
Net even nagekeken; In ETKA (dealersoftware) wordt de kleur aangeduid met "Crossilber", of "Satinschwarz", dus helaas geen kleurnummer.....

Ronnie, dank voor je bijdrage! De eerste grijze kleur die ik bij de spuiter op de VW-staal zag, had als naam 'Crossilber'. Dit was/benaderde de kleur die ik in gedachte had.
Imiddels zijn de rails in deze kleur gespoten. 'k Vind het een zwarte O2 goed staan. Als ik geschikte foto's heb, zal ik ze 'n keer uploaden.
'k Heb m'n auto nog niet kunnen parkeren naast een auto met originele zilverkleurige dakrails, dus ik heb nog niet goed kunnen vergelijken.

Bovenaan Onderaan