kleur

MarcoO2

Forumguru
Ze zijn erg groot, maar ook wel erg mooi... de liefhebber kan ze nu mooi opslaan. Maar voor een beetje fatsoenlijke monitor is het teveel van 't goeie. Desondanks wel bedankt voor de moeite!
 
voor m'n 24" zijn ze ook te groot maar ik kan mbv een firefox plugin ze verkleinen \ vergroten door ze simpelweg met rechts aan te clicken en dan met m'n muiswieltje te scrollen dus ik heb geen last van niet passende foto's, ik resize ze gewoon on-the-fly als ik dat wil.
 

MarcoO2

Forumguru
of, voor degenen die dat niet kunnen, even het beeldschermpercentage rechtsonderin je monitor op 50% zetten. Dan zie je de foto's wel goed, tenminste, op mijn 17" monitor.
 
Nou nog eentje dan... :tongue:


een knuffel yeti...
8419_yeti-wild.jpg
 

Vacaro

Senior Member
Kleur die ik hier nog mis is dat lichtbruine metallic, in die kleur heb ik de Yeti gezien en vond ide wel mooi daarin. Aaaaaals ik een Yeti zo kopen, zou het in dat bruine zijn.
 

van_der_P

Senior Member
Zwart is wel altijd smerig.
Als die gepoests is en staat een half uur buiten zit er alweer stof op.
Moeilijke kleur om bij te werken als dat eens nodig mocht zijn.
Geen zwarte auto voor mij, mijn laatste auto zal zwart zijn.
 

LenK

Forumguru
Nog even verder over de foto's: die nieuwe zijn wel het goede formaat maar als het er zo veel zijn dan wordt het laden van de pagina weer traag. En ik weet niet wat de host website per maand aan dataverkeer mag hebben? Anders zijn de foto's binnenkort helemaal niet meer te zien.
 
...., mijn laatste auto zal zwart zijn.

lol....

Nog even verder over de foto's: die nieuwe zijn wel het goede formaat maar als het er zo veel zijn dan wordt het laden van de pagina weer traag. En ik weet niet wat de host website per maand aan dataverkeer mag hebben? Anders zijn de foto's binnenkort helemaal niet meer te zien.

Deze worden gehost door een vrij grote auto review site dus dat zal geen probleem zijn.

't Zijn wel supermooie foto's, waar haal je die eigenlijk vandaan?

Google is your friend.
 

cvegreen

Forumguru
Zo zo , mijn laptopje heeft ook weer flink mogen werken met deze foto's . Gelukkig surf ik via firefox en dat is naar mijn bescheiden mening toch de beste browser die er bestaat , met de nodige plugins kom je er wel . Voordeel is dat je juist de plugins instaleerd die JIJ nodig vind. Nog een voordeel , hij is veel sneller als IE en stabieler. Ik heb dus rustig kunnen genieten van de mooie foto's .
 

YeMii

Senior Member
Welke kleuren staan het mooiste bij de nieuwe Yeti?

Ik ben zelf aan het denken aan een donkere kleur als Platin Grey.
Verneem zonet via de dealer dat de kleur Anthracite Grey Metallic per direct uit de productie is genomen (behalve voor de Octavia). Geen opgave van reden.
 

Gieliovd

Forumguru
Beter te groot dan te klein!

Gewoon een 24" HD scherm kopen dan passen ze mooi in beeld :)

Interesse? Je mag mijn mooie scherm wel overnemen, ik wil een 30" kopen! :D
 
Bovenaan Onderaan