Kijk naar de live presentatie van de Superb-4

JeSko

Forumguru
Schroefset eronder en dikke velgen en hij valt best nog te pruimen, maar er is iets mis met die neus en de daklijn, de oude Superb 3 was allround mooier, mooiere vormen, mooiere neus en mooiere aflopende daklijn. Dit is een Passat met een rare Superb neus.
 

Vinny

Forumguru
de buitenkant kan me ook niet echt bekoren, de binnenkant daarentegen vind ik zeer geslaagd, al zeker in dat bruin.
 
Alle teasers waren lekker makend, maar hier slaat men de plank echt mis. Er mogen wel wat hippere designers komen. De uitstraling van deze designers zijn ook niet van wauw. Nu doet aankleding wel veel want veel skoda modellen zijn saai maar de sportline en monte carlo maken het mooi. Maar de superb meer van verwacht. Kodiaq eerst maar in het echt zien en anders wordt de opvolger van mijn kodiaq sportline, wat een geweldige auto is. Toch een tiquan . Hoewel simply clever me wel ligt.
 

andrehj

Forumguru
Zeer mooie auto, zowel van buiten als van binnen. Alleen jammer dat er geen vol-elektrische versie van is.
Mijn huidige S2 moet nog een jaar of 4 mee, en dan moet er een nieuwe komen die zeker weer een jaar of 15 mee kan. Dan lijkt vol-elektrisch toch echt de "way to go", zeker ook omdat ik thuis bijna gratis kan tanken door ca 6500 kWh PV-overschot.

Maar bij VAG kan ik momenteel geen elektrische auto kopen die
A. Een beetje zuinig is (15 kWh/100km)
B. Mijn caravan van 1500 kg kan trekken.
C. Betaalbaar is

Ook de grote ID7 heeft een belachelijk laag trekgewicht van slechts 1200 kg.
Het zou dus zomaar kunnen dat er hier over een jaar of 5 een Model Y in de garage staat...
Wat me echter aan die auto tegenstaat is het interieur zonder fysieke knoppen. Dat is bij Skoda toch een stuk beter.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan