soekzoekie
Actief lid
Heb je drive mode en heb je m dan in sport?als je naast een S3 een O3 overweegt en een O3 zeker meeneemt, zeker niet in een S3 gaan rijden want dan wil je niets anders. Zelf twee O3's gehad en een S2 en S3 ... we hebben hier thuis al 3 jaar spijt dat de S3 ingewisseld is voor iets anders (lease).
ACT zeker eens rustig op de autostrade rijden. We hebben nu een Passat 1.5tsi ACT (of hoe dit ook heet bij VW). Wanneer je rustig rijdt op de autostrade schakelt hij een cilinder uit en dat zorgt voor een enorm vervelend bijgeluidje (kan ook aan mij liggen dat ik dit hoor ofwel hoort het niet). Ieder keer als ik dat hoor, geef ik een tikje gas om de cilinderuitschakeling uit te schakelen. Zou persoonlijk niet meer deze motor willen (voelt ook niet vlot aan).
Wat je omschrijft komt mij ook niet bekend voor namelijk. Zowel in de normale stand als in sport niet. Óf de cilinderuitschakelaar moet zo soepel verlopen dat ik het niet in de gaten heb, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk. Als ik me niet vergis schakelen cilinders ook niet uit in de sport stand?