Kessy werkt niet meer

brepus13

Forumguru
Waarschuwing, deze tip kan je leven veranderen!!

als je even Google opent kun je heeeel veel bedrijven vinden die dit soort batterijen voor een prikkie gratis thuisbezorgen…. 4,5€ voor 5 stuks varta bijvoorbeeld…. Kan vast nog goedkoper hoor maar dat mag je zelf zoeken :-)
 

Bakkertje

Forumguru
Wat is er mis met gewoon de sleutel in het sleutelgat steken? Ga toch geen geld uitgeven voor iets dat ook gratis kan... Stelletje Belgen.

Omdat je daarvoor een kapje moet verwijderen op je slot wat eigenlijk alleen in noodgevallen gebruikt dient te worden...
 
  • Leuk
Waarderingen: MiDe

JMS

Lid
Heeft iemand ervaring met het automatisch openen van de wagen met behulp van een obd dongle (obdeleven of obdlink lx) en bluetooth?
 

Bakkertje

Forumguru
@JMS daarvoor heb je Kessy nodig. Via OBD eleven kun je dan wel programmeren dat ie automatisch op slot gaat (automatisch openen gat volgens mij niet), maar volgens mij zijn daar wisselende ervaringen mee. Zelf tik ik gewoon even tegen de deur om hem op slot te doen, of druk ik even op de knop van de AB..
 

Canon-Eye

Forumguru
Losjes met de rug van m'n hand langs de handgreep vegen is al voldoende om af te sluiten.
Die sensoren aan de buitenkant van de handgrepen zijn best wel gevoelig. Als ik tijdens het op de daksteunen leggen en/of vastbinden van mijn kajak met een dijbeen langs zo'n sensor strijk, reageert hij door m'n spijkerbroek heen...
 

brepus13

Forumguru
@elsinga

er is een hoop geschreven inmiddels maar is het al gelukt en is je probleem opgelost?

de sleutel van mijn vrouw bleek ook leeg vandaag. Geen melding maar ze weet gelukkig hoe ze de auto kan starten met lege sleutel.

heb zelf dus ook maar weer nieuwe batterijen besteld die morgen ofzo wel in de bus zullen liggen. Net geen 4,5€ voor 5 stuks en gratis bezorgd. Gemak dient de mensch :-)
 

elsinga

Forumguru
Zoonlief heeft de auto vandaag en wellicht morgen mee, want eigen auto in de garage. Dan kan ik testen of het aan de accuspanning ligt. Nog geen nieuwe batterij geprobeerd.
 

elsinga

Forumguru
Okay, inmiddels een paar keer de deur/kofferbak moeten openen nadat zoonlief de auto een paar keer mee heeft gehad en de accu hierdoor weer (beter) opgeladen is. En: geen problemen meer! Er lijkt dus een verband te zijn tussen de accuspanning/lading en Kessy, weten we dat ook maar weer. ;)
 
Bovenaan Onderaan