Kessy! Openen werkt altijd, sluiten vaak niet.

Nosmo

Actief lid
Ondertussen is mijn O3 alweer ruim een week oud en ben nog steeds helemaal blij met m'n nieuwe kar maar ik heb toch nog één dingetje weten te vinden wat niet helemaal fijn werkt, het afsluiten via kessy.

Ik heb nog niet éénmaal gehad dat de deuren niet open gingen, maar het sluiten via de sensor in de deurgrepen werkt vaker niet dan wel. Het maakt niet uit of ik het links of rechts probeer, of ik hard of zacht druk en ik heb al geprobeerd of ik een "hotspot" kan ontdekken waar het wel altijd werkt.

Doe ik iets fout? Of zijn er bepaalde voorwaarden waar zonder kessy niet af mag sluiten?

Het rare is dat openen wel altijd werkt dus ik neem aan dat de transponder en de ontvangers wel gewoon werken.
 

Joske

Forumguru
Ik heb nog niet éénmaal gehad dat de deuren niet open gingen, maar het sluiten via de sensor in de deurgrepen werkt vaker niet dan wel. Het maakt niet uit of ik het links of rechts probeer, of ik hard of zacht druk en ik heb al geprobeerd of ik een "hotspot" kan ontdekken waar het wel altijd werkt.

Doe ik iets fout? Of zijn er bepaalde voorwaarden waar zonder kessy niet af mag sluiten?
en wat versta jij onder "hotspot" ? Je weet dat je de buitenkant van de deurklink moet "aaien" ? ;)

afbeelding:

Naamloos.jpg
 

Nosmo

Actief lid
Aaien, drukken, duwen.......... Maakt allemaal niet veel uit. Uit de handleiding maak ik op dat je met je vinger op het gleufje moet drukken, niet aaien:lezen:

Mag wel uitkijken dat mevr. Nosmo niet jaloers wordt.:maakmegek:
 

O3C1.4TSIDSG7

Senior Member
Misschien moet je Ms. Nosmo eens laten "aaien".
In elk geval is het niet normaal. Er is geen bijzondere truk, gewoon langs de klink gaan en het zou moeten werken.
 

Darkside

Forumguru
Het werkt echt heel goed bij mij. Of ik nu aanraak. Aai. Langswrijf. Zelfs met mijn knie en spijkerbroek (als ik mijn handen vol heb) gaat ie op slot.
 

Nosmo

Actief lid
Net even 5 keer geprobeerd met het "swipen van my hand" en alle 5 keer op slot! :tegek:

Mijn dank is groot!:bloemen:
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan