Keskin KT X1 19 inch zwart.

Goedemiddag mensen.

Vraagje heeft iemand toevallig de volgende velgen onder zijn Skoda: Keskin KT X1 19 inch zwart. Zo ja zou je hier een foto van willen posten?
Ik sta op het punt deze velg band combi te kopen en ben even benieuwd hoe het lijkt onder een witte octavia :)

Vriendelijke groet, Gerrit

JeSko

Forumguru
Hoi Gerrit,

Heb het even voor je gedaan via Gemini, hopelijk ben je hier wat mee want deze specifieke combinatie ga je hier wellicht niet tegenkomen.

Grts Jefrey

1774545189287.png 1774545019832.png 1774544892821.png

Dag Jefrey,
Dank voor je super snelle reactie man :) top.

Moet zeggen dat ziet er niet heel gek uit. Echter mag ik je nog vragen waarom je deze specifieke combinatie hier niet tegenkomt?

Gr Gerrit

Laatst bewerkt:

JeSko

Forumguru
Graag gedaan! :)

Hier zitten niet zo bijzonder veel mensen die hun auto's op die manier aanpassen, en dan moet het nog lukken dat iemand net deze velg kiest en hier actief is en je berichtje ziet haha. Op bv Instagram ga je meer mensen tegenkomen die hun Octavia voorzien van bv andere wielen.

Maar het staat er inderdaad niet gek onder, :thumbsup:

Laatst bewerkt:
Nee inderdaad dat snap ik. Ik heb mij Octavia nu een jaar en met aanschaf zat er een 19 inch setje onder van het merk UA9 Storm Ultra. Geen hele dure velg. Maar goed met wisselen na winterset afgelopen winter kwam ik er pas achter dat er in een van de velgen een scheur aan binnenzijde zat. Jammer dat de garage dat niet even gemeld had met verkoop. (auto hebben ze nog apk gekeurd met afleveren)

Ja zeg het maar. Is ook echt een oude scheur kun je duidelijk zien. Sorry vergeten te vermelden hierboven. Was al gerepareerd met lasje. En dat was dus weer stuk gegaan dis echt duidelijk te zien. Maar goed dat is altijd met dit soort dingen. Word dan een welles nietes spelletje.

Bovenaan Onderaan