Amundsen Karoq Vragen & Weetjes

064harry

Donateur
Vraagje: Kun je de Navigatie SD gewoon uit de auto halen, een kopie maken voor een ander en het weer terugplaatsen?
 

EdK

Forumguru
Navigatie SD gewoon uit de auto halen, een kopie maken voor een ander en het weer terugplaatsen
Ja je kunt hem er uit halen
Ja je kunt een copy maken voor een ander|
Ja je kunt je orginele gewoon weer in jouw wagen terug stoppen
Nee de copy zal niet werken op de andere unit...............jammer he...:D
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

hemi24

Forumguru
In principe kun je je gedownloade kaarten van jouw navi sd-kaart op de sd-kaart van iemand anders zetten inderdaad.
Mits hij hetzelfde systeem in zijn wagen heeft...
 

064harry

Donateur
Ja ... daar gaat het eigenlijk om. Iemand heeft volgens mij een niet geüpdate kaart van Europa in zijn auto.
Ik dacht ... ik maak een kopietje van de mijne en klaar is Kees.
 

hemi24

Forumguru
Werkt gewoon als het goed is; je moet even de specifieke mappen kopiëren en niet een 1 op 1 kopie maken...
 

hemi24

Forumguru
Zo had ik een minder handige collega, waarvan ik de Octavia altijd gelijktijdig met mijn Golf van een update voorzag. Was in dit geval een MIB1 systeem, maar volgens mij is de data die je bij een update binnenhaalt nog altijd onveranderd.
 

Rallye

Forumguru
Kortom: een kopie naar een niet-OEM SD-kaart gaat niet lukken, een kopie naar een andere OEM SD-kaart wel.
 

hemi24

Forumguru
En de originele sd-kaart niet zomaar formatteren! Enkel de mapdata overschrijven.

Koppeling met VIN is er niet.
 

hemi24

Forumguru
@Japanese Power : Big Pon is watching you!

Als je weet wat het overeenkomstig systeem in bijvoorbeeld een VW is, kun je de update meestal ook nog eerder binnenhalen via de Duitse VW-site dan via de Skoda downloader...
 

Canon-Eye

Forumguru
Bijzonder, met het downloaden van de nieuwste versie vanuit de portaal moest ik wel degelijk registreren met m'n VIN.
Zou dat niet zijn geweest om die versie überhaupt te kunnen downloaden? Want bij dat deel van de operatie is het kaartje niet betrokken, dat komt pas in beeld NA het downloaden.
 
Bovenaan Onderaan