Karoq Sportline DSG mj 2021

MY00

Senior Member
Ja is inderdaad de bedoeling van sportstand.. Dat is waar ;)
Maar bij mijn andere auto's werkt ie beter haha. Ik heb het gevoel dat ie bij de Karoq te lang blijft door loeien.
In mijn Octavia RS blijft hij ook flink hoog in de toeren. S6 van een vriend idem, maar hij heeft zijn bak laten aanpassen en heeft nu wat de eco stand normaal is het aangepaste programma staan.
 

Slavia

Lid
Ik zie op de optie lijst wel dat een stuur met schakelflippers een optie is voor de business editions. Maar het sportstuur van de sportline dan weer niet.. Beetje een gekke keus van Skoda.

Blijft de vraag: Kan de dealer ze achteraf wel nog monteren.
 

hemi24

Forumguru
Dat zal afhangen welke dealer het is; bij de één is er veel mogelijk, bij een andere dealer kan er niks en is het luisteren naar een vraag al moeilijk…

Je kunt het proberen bij een partij als VAG-techniek, of wellicht kan @Antera je verder helpen, mochten ze er bij de aflevering niet op blijken te zitten.
 
Dat is een mooi bericht wat je post, maar ik zou het graag van een kersverse karoq rijder willen vernemen, als ik naar youtube filmpjes kijk dan heeft de ene sportline het wel, en de andere niet.


Gisteren (10-05-21) Karoq Sportline opgehaald.
Geen flippers op stuur en zaklamp niet aanwezig.
Wel stoel en stuurverwarming terwijl dit niet als standaard werd vermeld in de configuratie.
De USB aansluitingen zijn type C.
 

Dubi

Lid
Jammer dat er geen flippers zijn. Maar stoel en stuurverwarming is wel standaard bij de Sportline.

upload_2021-5-11_15-32-0.png
 

hemi24

Forumguru
Die is er al meer dan een jaar niet meer, da’s niks nieuws.
Afwezigheid van flippers is wel jammer in het geval van DSG!
 
Bovenaan Onderaan