KAROQ Middenconsole

tim1515

Nieuw lid
Na verschillende proefritten in diverse wagens waaronder meerdere Karoq's verleden week mijn eerste skoda aangeschaft!

Nu loop ik alleen tegen 1 probleem aan. Ik drink graag koffie en soms tijdens een lange rit ook achter het stuur. Helaas heeft mijn Karoq geen bekerhouder in de middenconsole en kan ik er dan ook nergens 1 vinden. Weet iemand waar deze te verkrijgen zijn, de skoda webshop verkoopt ze helaas niet.

Bijlagen

• download.jpg
    download.jpg
    8,4 KB · Weergaven: 35

hemi24

Forumguru
Hij zit ook niet op de kop erin (als aflegvak)?

Probeer eens hier:

Laatst bewerkt:

diwo220

Senior Member
Toch inderdaad eerst even de open deur. Dat ding van jouw foto is waar je naar op zoek bent? Die kun je eruithalen en op de kop terugzetten, net als Hemi24 hier meldt.

tim1515

Nieuw lid
Hij zit ook niet op de kop erin (als aflegvak)?

Probeer eens hier:

Nee helaas zit die er ook niet op de kop in, volledige middenconsole is helaas 1 groot leeg vak. Bedankt voor de link! Dat is inderdaad degene die ik zoek, wellicht dan maar toch bestellen..

hemi24

Forumguru
@tim1515 : ik zou voor de grap even bij de onderdelendienst van je Skoda dealer informeren; grote kans dat de prijs daar meevalt en dan bespaarde jezelf de verzendkosten…

Ik zit even in een verbouwing maar volgens mij heb ik er nog eentje over gehouden tijdens mijn interieur wissel.
Laten we even contact houden.
Mocht dat het geval zijn mag je hem zo hebben.

• Leuk
Waarderingen: Okki
Na verschillende proefritten in diverse wagens waaronder meerdere Karoq's verleden week mijn eerste skoda aangeschaft!

Nu loop ik alleen tegen 1 probleem aan. Ik drink graag koffie en soms tijdens een lange rit ook achter het stuur. Helaas heeft mijn Karoq geen bekerhouder in de middenconsole en kan ik er dan ook nergens 1 vinden. Weet iemand waar deze te verkrijgen zijn, de skoda webshop verkoopt ze helaas niet.
Gevonden!

IMG_7149.jpg

Stuur mij even een privé bericht met je 06 nummer en adres.
Dan stuur ik je een tikkie voor de verzendkosten en mag je hem zo hebben.
Afhalen mag natuurlijk ook in Woerden.
Laat maar weten

Bovenaan Onderaan