Kapje dakdrager passagierszijde

MarkvdD

Forumguru
Ik ben op een of andere manier het voorste kapje van m'n dakdrager aan de passagierszijde verloren :arghh: Ik heb de zilverkleurige/grijze gespoten dragers. Weet iemand het artikelnummer hiervan om te bestellen?

Kapje dakdrager.jpg
 

Tees

Donateur
Maar natuurlijk: artikelnummer is 1Z9860145B of 146B voor productiedatum na 9/2011, met erachter ofwel P90 (cross zilver) ofwel ZS1 (zilver). De zwarte variant heeft 145A als eindnummer voor de hele periode, dus ik vermoed dat zowel 145 als 146 wel gaat passen.
 

MarkvdD

Forumguru
Als je de dakdragers zo blijft monteren, gaat dat nog wel vaker gebeuren...
Voorste drager zit gewoon té ver naar voren geplaatst.
Hoe bedoel je te ver naar voren? In welk opzicht maakt dat uit?

De dakdrager zit niet op het kapje. Ik heb hem altijd zo zitten en komt beste uit met de dakkoffer. Heb een vrij lange dakkoffer dus voor een goede verdeling van de afstand tussen de dragers heb ik de voorste zo ver naar voren. Als ik het geheel verder naar achteren zet komt de achterruit tegen de dakkoffer aan.
 

MarkvdD

Forumguru
Maar natuurlijk: artikelnummer is 1Z9860145B of 146B voor productiedatum na 9/2011, met erachter ofwel P90 (cross zilver) ofwel ZS1 (zilver). De zwarte variant heeft 145A als eindnummer voor de hele periode, dus ik vermoed dat zowel 145 als 146 wel gaat passen.
Wat is eigenlijk het verschil tussen cross zilver en zilver?
 

Tees

Donateur
Geen idee...die kleurnamen raak ik ook altijd een beetje van in de war. Er zal wel een subtiel kleurverschil inzitten.
 

MarkvdD

Forumguru
Ik zal eens op de dakdrager zelf kijken onder dat kapje, daar zal het artikelnummer wel staan. Daarmee kan ik dan waarschijnlijk wel uitvogelen welke kleur dit zal zijn aan de hand van jou nummers
 
Bovenaan Onderaan