Hoi, ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Emmelie en ik lees al een tijdje mee in de verschillende onderwerpen, maar sinds deze week zijn wij (gezin met 3 kids) ook in het bezit van een nieuwe Skoda Kodiaq. Tot nu toe (na nog geen 500 km) een heerlijke auto. We hebben, na het lezen van 1 van de onderwerpen op dit forum, een ‘overkoepelend’ My Skoda account aangemaakt en die als ‘hoofdgebruiker’ ingesteld in het infotainment systeem van de auto. Wij hebben daarnaast beide een eigen gebruikersaccount aangemaakt (niet zijnde hoofdgebruiker) voor onze persoonlijke voorkeuren in de auto. Zodoende kunnen we beide gebruik maken van alle functionaliteiten in de app (door met het overkoepelende account daarop ingelogd te zijn).
Nu heb ik (per ongeluk) bij het aanmaken van dit overkoepelende account (de hoofdgebruiker) mijn eigen voor- en achternaam ingevuld. Je zou denken dat je dit gemakkelijk moet kunnen wijzigen en als je inlogt in de app, lijkt dat ook zo te zijn. In de profiel instellingen heb ik deze gewijzigd en Fam. ……. Maar op de startpagina van de app wordt nog steeds mijn voor en achternaam weergegeven. Ik krijg dit met geen mogelijkheid gewijzigd. Het is ook niet van mega groot belang dat het wordt aangepast, maar het is wel storend. Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen is? Samen met chatGPT ben ik er niet uitgekomen en de Skoda helpdesk verwijst me simpel genoeg door naar de dealer… Dit moet toch geen hogere wiskunde zijn? Zijn er mensen met ditzelfde euvel?
Groetjes, Emmelie
Nu heb ik (per ongeluk) bij het aanmaken van dit overkoepelende account (de hoofdgebruiker) mijn eigen voor- en achternaam ingevuld. Je zou denken dat je dit gemakkelijk moet kunnen wijzigen en als je inlogt in de app, lijkt dat ook zo te zijn. In de profiel instellingen heb ik deze gewijzigd en Fam. ……. Maar op de startpagina van de app wordt nog steeds mijn voor en achternaam weergegeven. Ik krijg dit met geen mogelijkheid gewijzigd. Het is ook niet van mega groot belang dat het wordt aangepast, maar het is wel storend. Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen is? Samen met chatGPT ben ik er niet uitgekomen en de Skoda helpdesk verwijst me simpel genoeg door naar de dealer… Dit moet toch geen hogere wiskunde zijn? Zijn er mensen met ditzelfde euvel?
Groetjes, Emmelie