Kan laden niet starten via de Skoda App

Jessedew

Forumguru
Schema wat in de app staat (en tijdelijk niet kan wijzigen) staat erin idd. Kon in de auto wel handmatig laden starten. Auto blijft met app in stand-by modus hangen. Tja leuke techniek dus...

Laatst bewerkt:

Jessedew

Forumguru
Ik heb het iig zojuist ook gemeld bij Skoda connect. Het is niet zozeer het niet kunnen laden, het is dat hij niet uit stand-by komt, waardoor niets uit de app werkt (status voertuig check, verbruik, kaarten etc)

Berghuis

Donateur
Bij mij komt ie prima uit stand-by, maar de optie om het starten met laden is er gewoon niet meer. Er staat heel leuk "Klaar om op te laden" maar de knop is er niet.

Berghuis

Donateur
Ja wie weet. Heel soms heb ik dat ook wel eens gehad, maar dan bleek later ook het welbekende wereld bolletje een rood kruis te hebben in de auto.

Jessedew

Forumguru
mm, ik heb wel geprobeerd mn tablet te verbinden met de auto, maar dat internet / hotspot is zo sloom, dat je het niet kunt gebruiken voor surfen (was ter voorbereiding op de vakantie) wordt extra databundel aanschaffen.

Maar zal eens kijken of per ongeluk die instellingen gewijzigd zijn (ik zal wel een x een rood bolletje, maar ik had het internet gewoon weer aangezet) en volgens mij daarna nog met de auto gereden en ging de auto na die rit pas 'offline'.

Berghuis

Donateur
Als het langer duurde dan een dag haalde ik zekering 19 eruit. Zit achter het kleine vakje naast je stuur. Even een minuut of 5 eruit en dan weer terug plaatsen. Onder je motorkap bij de zekeringkast zit een wit tangetje die je daarvoor kan gebruiken.

Berghuis

Donateur
Ja die hotspot is dramatisch idd. Je kan ook daarvoor een databundel kopen, maar dat slaat echt nergens op. Grootste pakket is 25gb voor 34,95! :deuk:

Mooie auto krijg ik ook te zien bij de databundels :maakmegek:
IMG_1199.jpeg

EdK

Forumguru
Gister heb ik wel een update van de app binnengehaald van android
Weet niet of je android hebt en nog niet hebt geupdate, dus zou heellllllllllllll misschien een probleem kunnen oplossen....
Je weet het nooit met VAG softwaren..... :koffie:

Jessedew

Forumguru
Als het langer duurde dan een dag haalde ik zekering 19 eruit. Zit achter het kleine vakje naast je stuur. Even een minuut of 5 eruit en dan weer terug plaatsen. Onder je motorkap bij de zekeringkast zit een wit tangetje die je daarvoor kan gebruiken.
Zekeringkastje bij stuur krijg ik open, motorkap zal ik vanmiddag even openen. Hoe weet ik welke zekering nr 19 is? (staat er geloof ik niet op?)
En zekering 19 is dan voor het infotainment te resetten?

Jessedew

Forumguru
thanks, dit is dus (kan het nu ff niet controleren, vrouw is met de auto weg) van de zekeringen in het dashboard? Want ik bij mij zie ik daar wel zekeringen zitten, maar gek genoeg (of dat is normaal) zitten ze er zeker niet alle 67 zegmaar.

Jessedew

Forumguru
mooi, dan is dat duidelijk :D dan ga ik morgen ff kijken onder de motorkap, of ik daar het speciale pinnetje kan vinden, zekering 19 er met beleid uithalen, 5 minuten wachten, en dan kijken of die het weer doet. Lijkt me dat contact dan uit moet staan?

Bovenaan Onderaan