Kan geen hoofdgebruiker worden

MC76

Lid
Software update naar 1969 heeft het probleem opgelost met hulp @Antera
Heeb nu alleen een rare melding in de shop app over een veroudere versie

Rallye

Forumguru
Toch maar eens contact opnemen met Skoda dan? Ik ben zelf eerder met een storing goed geholpen door VW (zie het topic in mijn handtekening) en een familielid van mij met een pas geïmporteerde VW Passat GTE onlangs ook.

Of wacht je nog een OTA-update af?

Eltjo

Forumguru
Voor veel elektronica geldt helaas; resetten of stekker eruit en/of firmware updaten en dan nog kijken of het weer normaal werkt.

Antera

Donateur
Software update naar 1969 heeft het probleem opgelost met hulp @Antera
Heeb nu alleen een rare melding in de shop app over een veroudere versie
Op je telefoon? of in het mediasysteem? Indien het laatste de update nog een keer draaien. En wachten op een minor update OTA die er meestal binnen 10min na komt. Wel zorgen dat het wereldbolletje online is

@madpilot ik als nieuwe Octavia iv bj 2020 bezitter krijg het niet voor elkaar om me als hoofdgebruiker via de Skoda app aan te melden bij mn auto. Softwareversie is 1810, en heb een screenshot van de Skoda app waarin staat dat het hoofdgebruiker worden is onderbroken. Lukte het jou om hoofdgebruiker te worden na de software update?
Thanx voor de info alvast!

Bijlagen

• Screenshot_20250523_184234_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20250523_184234_Samsung Internet.jpg
    355 KB · Weergaven: 5
  • 20250504_130941.jpg
    20250504_130941.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 5

madpilot

Senior Member
Yup, met 1810 kreeg ik het niet werkend. De dealer ook niet. Na update door de dealer naar nieuwere software werkte het perfect allemaal. Zou er dus geen energie in steken en dealer vragen een update uit te voeren (geen diagnose waarom het met 1810 niet werkt, weggegooid geld). Het kan wellicht ook via andere kanalen maar ik zou het door de dealer laten doen (persoonlijke mening), tenzij het allemaal alsnog is goedgekomen bij @MC76.

Dan gaan we binnenkort maar eens even bij de dealer langs voor de update.
Zal laten weten of de update het gewenste resultaat heeft.

madpilot

Senior Member
Naja, een software update lukt de dealer ook nog wel hoor. Maar whatever works, laat iig even weten of het gelukt is. Zo helpen we elkaar op dit forum :-)

Bovenaan Onderaan