Kachelweerstand vervangen bij Fabia met een open handschoenenvakje. Wie heeft raad?

Revaroe

Nieuw lid
De Kachelweerstand is defect en die wil ik vervangen. Ik heb een Fabia II met een open handschoenenvakje. Voor zover ik begrijp moet ik de airbag van de bijrijder verwijderen en via die opening de Kachelweerstand vervangen. Maar de vraag is hoe verwijder ik de airbag? Verwijderen van eenhandschoenenKASTJE is zo gepiept. Maar hoe verwijder ik een open handschoenenvakje? Ik zie geen schroeven. Moet ik de penhouder verwijderen en zitten daar schroeven achter?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Alvast grote dank!

Remco
 

Peter-036

Forumleiding
Moderator
@Revaroe Remco, als je je eerst even met een (summier?) voorsteltopic meldt in de meet en greet, kun je daarna in de 'bibliotheek' op zoek.
Daar staan(?) manieren om de kachel en bijbehorende weerstanden etc. in- en uit- te bouwen.
 

Revaroe

Nieuw lid
@Revaroe Remco, als je je eerst even met een (summier?) voorsteltopic meldt in de meet en greet, kun je daarna in de 'bibliotheek' op zoek.
Daar staan(?) manieren om de kachel en bijbehorende weerstanden etc. in- en uit- te bouwen.
Excuses Peter,

Ik ben nieuw en ken de regels nog niet. Kun je mij vertellen of ik een topic ook kan intrekken of verwijderen?
 

Peter-036

Forumleiding
Moderator
Voor verwijderen zou je een topic rapport kunnen proberen (een mod kan het, maar ikzelf doe het meestal niet) maar waarom zou je, als er een poosje niemand (meer) reageert in een topic, zakt het vanzelf weg in de lijst.
Een topic sluiten kan ook, (ook daar kun je in een topicrapport om vragen) dan kan er niet meer gereageerd worden.
 

EdK

Forumguru
Maar goed hoe erg is het om je even voor te stellen wat vele leden op prijs stellen en dan ook sneller reageren met een antwoord !!??
Hoeft echt niet verlegen te zijn hoor .... :koffie:
 
Bovenaan Onderaan