Fascinerend hoe heel anders jouw motorruimte eruit ziet! Het is echt een hele andere motor blijkbaar.
Waarom heb je die geribbelde buis in het filter gedaan en niet eromheen zoals het lijkt me hoort, en hem af te klemmen?
Tja, of het echt wat scheelt zul je op de testbank moeten bekijken.
Ps. hoe zit dat gemonteerd onder die kap?
Bij mij heb je die grote kap welke op het gasklephuis zit met een grote ronde aansluiting. Hierin zit het luchtfilter verwerkt, een bak met een grote vierkante plaat erop. De lucht wordt de bak ingezogen aan de voorzijde.
Zit er een gat in ofzo?
jah ik heb de 8V hea.. wat ik heb horen zeggen is dat ik een echt skoda blok nog heb.. en de 16V is van VW die jij waarschijnlijk ook hebt.. maar dat heb ik van horen zeggen hoor..
volgens mij was het wel de bedoeling om het filter over de buis te doen, omdat de aansluiting op het filter van rubber is.. en de buisklem zit hier overheen..
ik ga er niet mee naar een testbank hoor.. zal op zijn minst weer geld kosten.. en wat weet je dan? jah wat je vermogen is.. nauw dat weet ik zo ook wel.. NIET VEEL!

en lang niet genoeg:smirk:
ik zal van de week nag wat detail foto's voor je maken, ook zonder die kap, want die zit nog niet goed vast dus moet ff wat extra aandraaien, haal ik hem gelijk wel ff los..