Jokkende Skoda Octavia reclame

Rick

Senior Member
Is toch een normale greenline? Ligt hoogstens wat lager. Zit netjes zo'n zwarte taartschep op. Of mis ik iets?
 

RaceVrs

Banned
Hahah. Heb zelf geen kaas gegeten van dat lease gedoe maar vind de reclame leuk. Jammer dat de van oorsprong RS kleur gebruikt word.
 

lugolux78

Forumguru
@Rick helemaal goed maar deze topic is ooit geopend op basis van de eerste reklame van de green line waarbij Skoda aan het jokken was. Het was wel een erg dikke auto voor een greenline zelfs met panoramadak en ja dat kan niet op 14%
 

lugolux78

Forumguru
Moet kunnen race blue... Maar voor de oplettende lezer, kijker het is dezelfde auto als diegene die getest is door autoweek. Is dus een PON/Skoda demo model denk ik. Ook hier weer simply clever. Waarom 10talen demo auto's gebruiken als je al een in de mooiste kleur hebt staan. Ach en volgens mij was de eerste echte RS een gele...
 

VWim

Forumguru
Voor wie is dat bedoeld?

ik bedoelde deze kleur in ieder geval:
Skoda-Octavia-RS-2013-84.jpg
 

lugolux78

Forumguru
Ik weet het niet maar mijn vuilniszakken zijn zwart, blauw of wit. Wat dat betreft komt mijn vuilniszak ook binnenkort. Trouwens die blauwe vuilniszakken zijn extra sterk.. Voor grof afval. Tja voor mij dus (Let beetje op uitspraken, je kan iemand anders kwetsen... Willen jullie meer of minder vuilniszakken....)
 

Artbij

Senior Member
Misleidende reclame weer! Velgen zijn 18"en hij is verlaagd. We weten allemaal dat er geen sportonderstel op de greenlines zit!
 
Bovenaan Onderaan