JeSko's zoektocht naar een nette Honda

Cordoba

Forumguru
Jefrey voor Nederland heb je de site gaspedaal.nl daar kun je een zoekprofiel aanmaken en je krijgt automatisch bericht als er een auto op komt die aan jouw profiel voldoet. Gaspedaal koppelt alle Nederlandse sites waar 2e handsauto's worden verkocht (behalve Marktplaats), dus sites als AutoScout, autowereld, dealersite, autotrack enz. krijg je in één oogopslag te zien. Ik weet niet of er voor Belgie ook zoiets is?

Als je de import kunt regelen kun je bijv. in Hulst (Zeeland) dit exemplaar vinden, dat is volgens mij niet zo heel ver bij je vandaan.
 

Kanerr

Forumguru
Zuur Jef, ken er alles van ;)

Exact zoals jij aangeeft, duidelijke afspraken en alles rond maar dan wordt het alsnog aan iemand anders gegund. Het is wat het is :D
 

JeSko

Forumguru
Heel mooi @SuperBeeb ! Jammer genoeg niet te importeren zo, in België mag je geen andere zwaardere motor steken, en er is nog heel veel aan gedaan waardoor ik zoiets in België niet gekeurd krijg :D
 

SuperBeeb

Forumguru
Staat in NL RDW nog als 1.5 automaat geregistreerd. Vervaldatum apk 2017, laatste tenaamstelling 2019. Wel verzekerd. Denk niet dat je m in NL de weg op krijgt, met een zelfbouwtank achterin.
 

PizzaPieter

Forumguru
Audi A6 2.4 V6 op airride


Geen Honda, maar moest wel aan je denken @JeSko
6cab5d819e37d33163a8b0fead2c7abb.jpg
06fe1237dc5bb27eda65d1f157d6f109.jpg
 
Bovenaan Onderaan