JeSko's zoektocht naar een deftige volgende auto

Tman0961

Forumguru
Ooh ja, en wil je je voertuig niet te koop aanbieden ook via het forum? Kan me voorstellen dat voor een dergelijke auto geen gek verkoopmedium is?

JeSko

Forumguru
@Tman0961 schorsen kan maar daar word de auto ook niet beter van, dat stilstaan is niet goed, en dan moet ik een garagebox afhuren, wat ook weer onnodig geld kost. Ja heb er ook al aan gedacht, misschien dat ik er hier iemand blij met kan maken, en in NL zijn de tuning regels lang zo streng niet, dus de auto zou daar goed passen.

leon-cupra

Forumguru
Wie van de leden heeft allemaal zijn wagens bijgehouden ? Niemand zeker?
Soms moet je gewoon je verlies nemen. Hem bijhouden kost ook geld.
Het ook niet dat het een klassieker in wording is. En een kaddet is mss voor sommige een iconische wagen maar ze zullen nooit de status halen (en de prijzen) van vb een 911 klassieker. 12k is binnen 20j ook geen 12k meer waard.

Tman0961

Forumguru
@JeSko, ik zou hem niet 10 jaar stil laten staan, dat kan niet goed zijn.

Je zou wel het verschil tussen jouw vraagprijs en het aanbod van wij-kopen-auto’s kunnen nemen als extra periode waarbij je de wagen voor jouw vraagprijs probeert te verkopen. Een vriend/forumlid met een bergplaats zou dan wel mooi zijn zodat je geen box hoeft te huren. Op deze manier heb je wat extra tijd en kans om alsnog jouw vraagprijs te realiseren en een minder groot verlies te hoeven nemen. Mits je de auto kunt verkopen uiteindelijk, dat wel gezegd hebbende.

Tman0961

Forumguru
@Tman0961 , misschien dat ik er hier iemand blij met kan maken, en in NL zijn de tuning regels lang zo streng niet, dus de auto zou daar goed passen.
het lijkt me een mooie auto/project voor een jonge doe hetzelfknutselaar. Nu alleen nog zien te vinden. (Ik gun jou van harte een koper die jouw kindje goed gaat verzorgen.)

Kanerr

Forumguru
Groot gelijk, ik zit er ook tegenop om een dure auto te kopen :)

Liever een fun pocket rocket welke laag zijn in maandelijkse kosten dan een dure afschrijvingsobject

Chrisjemol

Forumguru
Maarree, hoezo is wat verhogen en andere katalysator een ramp. Gewoon doen en mee verderrijden kan ook toch?
Je weet niet of dat gaat tegenvallen toch?

JeSko

Forumguru
@Kanerr

In België is een VRS niet zo bijzonder qua lasten, kost mij amper meer dan een normalere auto, het is dat "ombouwen" elk jaar en de angst weer geviseerd te worden door agenten.

@Chrisjemol

Heb er zo al met gereden, voor de keuring, en dan is er weinig aan, geen geluid en geen fijn stuurgevoel, een heel andere auto.

1983jeroen

Forumguru
Als het amper meer kost dan een andere auto zou ik hem juist houden. Dat stuurgevoel went vanzelf weer. Zal toch niet minder zijn dan de Nissan die je nu soms leent... ;)

Bovenaan Onderaan