JeSko's zoektocht naar een deftige volgende auto

ESL

Donateur
Ik snap het persoonlijk wel. op het eerste oog zien ze er wel leuk uit, maar ik krijg persoonlijk echt jeuk van al dat brons. Kan ik echt niet mooi vinden. Maar goed, als je het wél mooi vindt; ze zijn best schappelijk geprijsd.

leon-cupra

Forumguru
Tja, je had eerst Seat. In het begin een beperkt succes. Door teveel van hetzelfde in de groep is het succes van Seat afgenomen. Als je kan kiezen tussen een golf en een Leon is voor velen de keuze snel gemaakt. Ze hebben dan met Cupra Seat nieuw leven willen inbrengen maar je ziet aan een Cupra dat je echt de liefhebber hiermee aanspreekt en liefhebbers voor een Cupra zijn er gewoon weinig.

Ben je zelf ook een Cupra liefhebber, tja dan kan gunstig een dikke bak kopen.

ESL

Donateur
@ESL

Dat brons hebben ze niet allemaal, en anders wrap ik hem, want snap wel wat je bedoeld, dat brons is overweldigend.

Jep, dat kan natuurlijk ook nog. Voor mij persoonlijk is de auto iets teveel "in your face" ofzo, maar goed; zo zullen er genoeg mensen zijn die een zwarte skoda te saai vinden :LOL:.

JeSko

Forumguru
Ben gewoon liefhebber van bijna alles VAG groep, dus zal me er wel in thuis voelen @leon-cupra ;)

@ESL

In your face is hij wel, daar houd ik van, het te ingetogene van bv de 7.5 R Golf vind ik minder passen bij de auto zijn potentieel. En stiekem blijf ik toch een persoon die graag extreme auto's ziet :D , als je die smaalvol aanpakt kan je zo echt iets unieks creëren, dat is met een Golf veel moeilijker.

EdK

Forumguru
Zou hem alleen niet in Zwart nemen !!
Elk vuiltje zie je er op !!
Maar goed je hebt tijd zat om al je liefde in het poetsen te steken ....:ROFLMAO:

EdK

Forumguru
Heb geen cappacino beige Fabia !!
Is een silver kleurige heden ten dagen
Wel bij de les blijven !!

Eén keer zwarte BMW K75RT gehad en stond stijf in de wax (coating)
Water vloog er af , maar vuil............ alles zag je er op !
Sinds dien voor mij geen ZWART meer, hoe mooi het in de showroom kan zijn

leon-cupra

Forumguru
Heb geen cappacino beige Fabia !!
Is een silver kleurige heden ten dagen
Wel bij de les blijven !!
Heb ik gezegd jouw cappuccino beige fabia? Dacht het niet. Cappuccino beige is gewoon dé onderhoudsvriendelijkste kleur, weet ik van mijn schoonzusje ;)
Eén keer zwarte BMW K75RT gehad en stond stijf in de wax (coating)
Water vloog er af , maar vuil............ alles zag je er op !
Sinds dien voor mij geen ZWART meer, hoe mooi het in de showroom kan zijn
Ceramic coating moet je hebben. Wax is maar een middeltje dat goed is voor een paar wasbeurten.
Mijn tesla is zwart en zelfs unilak. Staat nu al maanden ongewassen ... vuil kan je niet vermijden, maar je zou absoluut niet zeggen dat hij al maanden niet gewassen is. Vuil plakt er veel minder aan. Mijn M3 is nu ook gecoated, rij er nu 1.5 week in ... blijft echt wel heel proper voor de tijd van het jaar. Ervoor, 1 ritje en je zag dat jouw werk voor niets was geweest.
Gemiddeld kost dat 1.500€ ... elke euro waard. :jaja:

Kanerr

Forumguru
Wax of coating, samesame alleen hoelang het blijft zitten scheelt. Maar ik deel de mening, zwart is echt lastig samen met wit. Wel 1 vd mooiste (niet) kleuren :)

JeSko

Forumguru
Ja dat zwart maakt een auto echt af, zeker de Formentor word een heel andere auto in het zwart. Liefst wil ik eens een donkere wagen, maar de grijze Cupra kleur is ook een optie.

Verlaging, remus catback met 102 mm tips, aero kitje, ander wiel en stage 1 met R600 intake. Dan heb je echt iets dik.

04aJE-DESIGN-Cupra-Formentor-KM-Widebody-All-Black-Serpentinen-in-Motion-5.jpg
Screenshot_20251210_091048_Instagram.jpg

Grijs ook dik

Screenshot_20251209_154318_Instagram.jpg Screenshot_20251209_154307_Instagram.jpg

Bovenaan Onderaan