JeSko's zoektocht naar een deftige volgende auto

sitechris

Donateur
Frans begin ik niet meer aan @leon-cupra , mijn garagist kan door zijn job bij de VW dealer ook goedkoper aan een VAG werken. Das meegenomen.
Dat van die garagist snap ik. Das handig. Maar qua betrouwbaarheid heeft de VAG-groep de rode lantaarn van de Fransen allang overgenomen #softwareperikelen #olieverbruik etc

sitechris

Donateur
Nee, die blokken zijn redelijk betrouwbaar. Maar was meer even in algemene zin dat juist VAG in het verleden zeker niet foutvrij is geweest. Ergo, ik heb een Audi A5 in bestelling staan maar als je leest wat daar allemaal loos is met software, dan krijg je bijna spijt van je bestelling. De problemen gelden ook voor A6/Q5/Q6. Je zou denken dat een merk als VAG van eerdere f*ck-ups geleerd heeft, maar dat is dus niet zo.

RichTrip

Forumleiding
Moderator
Jongetjes, hou het even netjes hier, anders moet ik weer straatjes gaan aanvegen en dat heb ik in het najaar al genoeg gedaan.....

leon-cupra

Forumguru
Heb al een bepaald bericht verwijderd om de “soap” niet verder te escaleren. Is nooit mijn bedoeling om dergelijke soaps te doen escaleren maar als ik dergelijke berichten (die dan duidelijk op heel veel verschillende manieren kunnen geïnterpreteerd kunnen worden), dan voel ik mij genoodzaakt om te reageren en ook omdat ik van oordeel was het niet volledig off-topic was (toch het eerste bericht).

Bovenaan Onderaan