Jesko's VW GTI TCR

MarcoO2

Forumguru
Je blijft maar roepen dat er in alle talen gezwegen zou worden, maar dat is niets meer dan jouw perceptie. De werkelijkheid is anders. Ik hoor en lees het vaak genoeg terug.

En dan nog ben je met PPF beter af dan zonder: een dergelijke schade zou zonder PPF immers direct tot fors sluitwerk geleid hebben.

JeSko

Forumguru
Ja begrijp het ook niet goed waar die perceptie vandaan komt, ook mij is verteld wat het net doet en dat, indien de schade aan de PPF groot is, deze niet meer zelfhelend is. Dat is enkel bij kleinere schades het geval. De voor en nadelen van PPF zijn mij netjes uitgelegd, en alsnog ben ik er voor gegaan.

Overigens, een zaak die zijn klanten niet zodanig correct inlicht zal op den duur daar ook negatieve gevolgen van dragen, lijkt mij.

leon-cupra

Forumguru
Dan heb je een goede wrapper gehad @JeSko , redelijk logisch want blijkbaar is het een maatje van jou.
Lees maar heel veel sites van wrappers na, je vindt dat quasi nergens dat een PPF tot een bepaalde mate beschermd.

Ik bekijk ‘s avonds heel veel filmpjes tijdens het werken waaronder vb topaz, Yanazaai (of hoe je het schrijft), high-end wrappers …shmee150 heeft lang zitten promoten voor topaz … in de filmpjes wordt daar in alle talen of gezwegen.

leon-cupra

Forumguru
Heb ook nergens gezegd dat Jesko dat niet doet. Heb gewoon de vraag gesteld of de tevredenheid zal blijven … niets meer niets minder …

JeSko

Forumguru
Ik vind ze geslaagd, installatie was ook 3 x niets, één slagpin onderin de OEM paddles lostrekken met een lange bek tang, de nieuwe erop klikken en de slagpin er weer in, de pasvorm is 100% . Ze ogen subtiel alsof het zo van het fabriek kwam. Ook veel leuker schakelen zo, ik heb nu veel meer feeling.

20260521_112210_copy_1689x2191.jpg 20260521_112205_copy_1689x1977.jpg 20260521_112159_copy_1689x2071.jpg 20260521_112152_copy_1689x1930.jpg

Herperduin

Forumguru
Ik vind het ondingen in de Peugeot en zie de meerwaarde er niet van maar dat is dan ook een ander type auto en ik ben een ander type rijder. Het staat wel erg mooi en passend in geheel dus wel eens met Tim, ik was bijna zover een 911 te kopen, Gasveer :giggle: !

leon-cupra

Forumguru
Het geeft wel een bepaalde meerwaarde bij een automaat, manueel flipperen maar het enige wat ik daar zo vervelend aan vind is dat ik nooit weet in welke versnelling de automaat zit (zal wss wel aan mij liggen terwijl ik bij manueel schakelen perfect weet in welke versnelling hij zit). Met als resultaat in het terugschakelen regelmatig een versnelling te laag (1ste aan 30 per uur is niet echt gezond) :banghead:

@Herperduin je zou beter wat gasveren kopen ipv een 911 … des te sneller ik terug kan zien voor een 911 :tongue:

JeSko

Forumguru
@Herperduin

Ik gebruik het o.a. in file rijden, als ik niet wil dat de bak constant schakelt dus, en in S zetten dan gaat de uitlaat ploffen en dat wil ik niet continu in dichtbewoonde gebieden. En bij flink gassen ook, bv in bochtige wegen, niks beters dan even terugschakelen aan je stuur en gas erop. Natuurlijk een goede handbak blijft het ultieme.

Bovenaan Onderaan