Jesko's VW GTI TCR

1983jeroen

Forumguru
Wow, die had ik niet verwacht!
Het is 1 mei hè, geen 1 april....

Ben benieuwd wat je volgende keuze gaat worden!
Ik heb helemaal niets met de Golf. Ook zo dik uitgevoerd vind ik het nog een saai ding.

De opties voor Audi en BMW kan ik beter begrijpen :)
Maar gelukkig vinden we niet allemaal hetzelfde mooi...
Succes met de nieuwe zoektocht en neem er de tijd voor, want te vaak van auto wisselen is een erg dure hobby

JeSko

Forumguru
Dit geniet mijn voorkeur hoor,

sddefault.jpg

BMW m140 is enkel qua aankoop wat interessanter, ook wel omdat het eens iets anders is, nog nooit een BMW gehad daarmee.

Herperduin

Forumguru
Zo raak je hem niet kwijt uiteraard :ROFLMAO:

Het werd al gememoreerd dat smaken verschillen maar die Audi RS3 vind ík echt beduidend minder mooi dan de Golf. Ik denk wel dat die wat luxer afgewerkt is. Althans dat vond ik destijds ook een verschil met een Audi A4 station uit 1998 en mijn latere Golf uit 2000 heel duidelijk het geval. Dit terwijl een aantal onderdelen in het interieur exact hetzelfde was.
BMW nooit gehad maar wel als privé chauffeur in gereden. Was toen (30 jaar geleden) wel een andere klasse dan ik tot dan toe gewend was.

SuperBeeb

Forumguru
Waart er een virus rond bij onze zuiderburen? "Droomauto" kopen en dan na korte tijd wakker worden :rolleyes:
Misschien goed om iets langer na te denken voor je iets koopt. Tenzij de grootste kick van een nieuwe auto het spekken van de staatskas is:D

Herperduin

Forumguru
@JeSko Heeft Mercedes niets leuks voor je? Een A AMG 45 of zoiets?

@1983jeroen Van jou had ik ook wel gedacht dat je de RS3 mooi zou vinden gezien je liefde voor een sedan :giggle: .

Ik vind de RS3 altijd beetje een Audi voor iemand die liever een groter model had maar geen geld had daarvoor. De Mercedes A en BMW 1 hebben in ieder geval een heel ander model dan de rest van het gamma.

Het wordt weer een heerlijk topic verwacht ik dus kan mijn abonnement op streamingdiensten wel opzeggen voor komende maand(en):love:

Okki

Forumguru
Je hoort de wagen amper, je voelt hem niet,

Dan toch maar een versleten Honda Civic nemen met zo een conservenblik uitlaat. Die hoor je (mede door de slechte isolatie) en de auto rammelt door ouderdom en slijtage dus die voel je.

Iets nieuwers gaat het voor jou nooit worden ben ik bang.

Bovenaan Onderaan