Herperduin
Forumguru
@JeSko Je bent niet simpel maar gewoon jezelf en je doet je ook niet anders voor dan dat je bent. Dat is een compliment waard want is voor velen (mijzelf incluis) niet altijd makkelijk / mogelijk. Je moet gewoon blijven doen wat je zelf wilt met de auto. Is een mooie auto waar uiteraard nog meer potentie in zit als je tunet. Ik zou zelf geen zin hebben in gezeur met keurigen etc. maar ben ook echt zo’n lafaard die vanuit vrees voor controles nooit bewust te hard rijdt. Iedereen is anders en dat is maar goed ook. Ik vind jouw bijdragen altijd leuk om te lezen en wens je het beste toe en blijf je graag volgen. Hoe dan ook: mooie auto en dus daarvan blijven genieten!
angst heb ik niet voor controles of wat dan ook, kan me er wel boos om maken haha, ben echt geen fan van de blauwe vrienden en hun focus op de foute dingen, ook al komt dat alles van bovenaf en zijn zei maar uitvoerende macht. Ik betaal de boetes wel die mijn hobby me kunnen opleveren, i don't care. En anders trek ik de "ik identificeer mij als" kaart, dat werkt schijnbaar goed in deze generatie