Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Heel veel sterkte Jeffrey! Wat een rollercoaster man. Ik hoop dat je in wat rustiger vaarwater terecht komt en dan kan genieten van deze prachtige wagen. Misschien het logo nog even vervangen voor Skoda
Zware dag vandaag, zonder in verdere details te treden, ben daarnet even gaan rijden om het hoofd leeg te maken, ik ben instant verliefd op deze wagen. Wat een plezier, wat een bom, wat een stuurgenot.
Even afgesloten met wat (onbewerkte) foto's tijdens het gouden uurtje. De auto is echt puntgaaf, van interieur tot exterieur. Een detail beurt plus PPF staan al op de planning, deze wil ik perfect houden.
Oh ja vaak hoor, ik rijd bijna altijd op CC, en deze heeft dan nog eens ACC, lekker handig, ook zalig dat je CC kan bij regelen per 10 km/u, dat is zo waanzinnig handig. In een 30 rijd ik altijd 30, heb zelf ook kinderen he
Dankje maatje @Kanerr , dat probeer ik en voorlopig lukt me dat redelijk gezien de situatie.
@Canon-Eye en @Turbo Harry klopt heb het ook uitgevogeld intussen, prachtig systeem en handiger imo dan de oude CC hendel die in mijn voorgaande Skoda's zat.
Dankje @Chrisjemol , dat doet hij wel enigzins. Hij is inderdaad perfect qua hoogte en sound, al wat je wilt en inderdaad legaal, deze blijft hoe hij is, heb met deze wagen totaal geen behoefte of nood aan enige vorm van modificatie, dat begon met andere auto's al te kriebelen vanaf dag één.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.