Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik zou nog maar een slag om de arm houden. Je hebt wel eens vaker gemeld dat de auto verkocht zou worden.
Meerdere malen heb je ook gemeld dat je bijzonder te spreken was over je Peugeot.
Dus, ik denk dat deze wel een mooie daily drive zou kunnen worden voor jou.
Het is definitief dit keer Peugeot heb ik altijd mooi gevonden, maar ik ben toch een echte VAG fanaat geworden, ook één van de weinige merken waarbij je simpelweg 60-100 pk kan downloaden.
Jammer dat jij nou net de stekker eruit gaat trekken terwijl ik hier nieuw ben, ik had stiekem gehoopt je komend jaar misschien op laylow in Kortrijk nog te treffen, even een beetje de kunst van jou auto afkijken, aangezien ik tegen die tijd waarschijnlijk nog niet verder ben dan air en wielen.
Wat je ook besluit te kopen, ik ben wel benieuwd wat je er eventueen van weet te gaan maken.
Gho op meetings ga jij mij zowiezo niet meer zien, heb er vroeger enkele gedaan maar het zegt me weinig meer, stilstaan bij de auto neen.. , ik houd meer van het rijden, snelheid maken, bochtjes aansnijden, tour door de Ardennen en dergelijke ga wel af en toe eens kijken maar nooit met men eigen auto. De volgende word subtiel, net zoals deze eigenlijk, wat lager dan stock, wat sneller en met een mooi wiel eronder, veel moet je niet verwachten vrees ik.
Nope @brolli21 nooit geweest, ik zei het al, ben nooit zo'n fanatieke meetingganger geweest, ik deed het een poos om men toenmalige vrouw content te stellen, die wilde haar getunede wagen overal showen, ik vond het wel leuk maar voor een uurtje ofzo, dan heb ik het wel gezien, maar zelf? Nee, ik beweeg liever in een auto dan er naar te staren
hou dit topic maar even open voor het traject van de verkoop. Ben wel enorm benieuwd naar jouw ervaring van het verkopen van deze vRS.
Is dat in consignatie dan dat je jouw wagen verkoopt? Of is het gewoon een bevriende verkoper/garage die het voor jou wil doen?
Topic gaat dicht @leon-cupra , ik laat in een ander eventueel opvolgend topic wel weten hoe het gegaan is. Mijn garagist verkoopt de auto voor me, hij heeft het ideale cliënteel voor deze auto en alle voorkennis ervan.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.