Jesko's Octavia VRS !

JeSko

Forumguru
Nieuw lipje besteld, hopelijk houd deze het langer vol, ditmaal goed op gelet dat het de gloss black versie is en niet de ruwe ABS versie zoals vorige keer. En niet bij Kopacek besteld ditmaal, heb meer betaald via RR wheels.nl, vlotte communicatie in het Nederlands en levering binnen 5 werkdagen zijn me dat wel waard.

Maxton V1

Screenshot_20250909_191940_Gallery.jpg Screenshot_20250909_191928_Gallery.jpg

Laatst bewerkt:

Malinwa

Senior Member
@JeSko Ik heb gisteren jouw VRS gespot in Lille aan de kant van een rijbaan.
Ik zag al van ver een VRS staan en toen ik dichterbij kwam dacht ik van hmm die komt me bekend voor met die 4 dikke pijpen vanachter, serieuze verlaging en die dikke velgen. :)

EdK

Forumguru
@Malinwa volgende keer stoppen en om die VRS lopen
Binnen één minuut staat hij naast je om te kijken of je geen krassen hebt achter gelaten met het kwijlen..... :deuk:

JeSko

Forumguru
@EdK

Er staan wel vaker, vooral jonge mensen, (15 jaar) rond de auto te kijken, en dan bellen ze aan om te vragen of ik eens geluid wil maken zodat ze het kunnen filmen voor hun socials :ROFLMAO:

• Leuk
Waarderingen: EdK

JeSko

Forumguru
@Malinwa

Haha geen zorgen daar begin ik niet aan, ik raad het iedereen af om in België verder te verlagen of wat dan ook, tuning is ten dode opgeschreven in België. Zowel qua wetgeving als houding van agenten tegenover uitgebouwde wagens, mede de schuld van de Balkan Crew, maar ook simpelweg doordat de staat geld nodig heeft en dat overal gaat halen waar het niet dik zit.

JeSko

Forumguru
Zaterdag gaat de auto weer binnen, ik merk al een klein tijdje dat de auto rauwer klinkt, moeilijk uit te leggen maar bij gas geven lijkt de uitlaat te knetteren/krassen, alsof hij met een pijnlijke keel zit :D daarstraks echter veranderde op de autosnelweg het geluid plots nog wat harder, op CC dus zonder gas geven, werd het gekras nog wat erger. Onlangs merkte mijn mecanicien al op dat de remus klem zijn beste tijd gehad heeft, dus hier moet een nieuwe klem op en ook een nieuw tussenstuk, aangezien de stukken die gekoppeld zijn (middenpijp-eind demper) niet netjes meer passen, hier zit dus de fit die voor het gekras zorgt.

Blijft toch wat, zo'n aangepaste auto ;)

Arjan1985

Forumguru
@JeSko sorry een beetje off topic maar ik vroeg me nog af toen ten tijden van je zoektocht naar eventueel een andere auto, of je bekend was of bent met de Polo WRC en het blok dat daarin ligt EA113 2.0.
Zoals altijd kijk ik rond voor de perfecte auto. Maar ik vind het een gave bak. Ik zou hem alleen verhogen ipv verlagen om vol gas over de drempels te kunnen knallen. :ROFLMAO:
Alleen vrij aan de prijs tov de bouwjaren.

Bovenaan Onderaan