Jesko's Octavia VRS !

JeSko

Forumguru
Nope niks gehoord zal wel uitlopen. Ben er eerlijk gezegd en hoe gek het ook klinkt niet meer met bezig, ik vraag mij zelfs af welk gevoel ik ga hebben bij de auto als hij terug is, kan zomaar zijn dat de klik ermee compleet weg is na alles wat er gebeurd is, de auto kan er niet aan doen maar toch... Ach, we zullen wel zien zei de blinde.
 
Laatst bewerkt:

1983jeroen

Forumguru
Ben er eerlijk gezegd en hoe gek het ook klinkt niet meer met bezig, ik vraag mij zelfs af welk gevoel ik ga hebben bij de auto als hij terug is, kan zomaar zijn dat de klik ermee compleet weg is na alles wat er gebeurd is.
Ik herken dat wel. Hoe langer het duurde voor de mijne klaar was hoe minder ik er naar uitkeek. Kon me op een gegeven moment ook weinig meer schelen hoe lang het nog zou duren.

Nu hij weer helemaal netjes is ben ik er toch echt wel weer heel blij mee. Komt bij jou vast ook goed!
 

JeSko

Forumguru
Laat ons hopen @1983jeroen

Neenee @EdK geen zorgen, Hybride is het "verste" dat ik wil gaan ;)

Merk wel dat ik enorm afgevallen ben, en ik ben nooit dik geweest, heeft dat miserie hebben toch nog een voordeel :D

De diffuser, frontlip en sideskirt zitten er wss niet op als ik hem terug heb, die zijn nog in bestelling, dus word eerst rondrijden met een auto waaraan stukken ontbreken... :( Als er één ding is wat ik haat is het dat er dingen aan men auto ontbreken of niet zijn zoals ik het wil, maar het is niet anders, alles aan dit hele verhaal slaat tegen dus we doen het er weer maar mee.
 

Tees

Donateur
...
2aaf9012df65bc8260828748a78b1310.jpg
 

JeSko

Forumguru
Heb wel gezien op de tracking app dat de auto 8 uur geleden verplaatst is van buiten naar binnen. Dat kan goed of slecht zijn, als ze er gisteren pas aan begonnen zijn kan het nog lang duren. Of hij was "klaar" maar er is iets mis.
 
Bovenaan Onderaan