Nee dus. Misschien bij de RS-modellen wel als "standaard-extra" aanwezig, maar bij de gewone uitvoeringen is (alleen) de pook standaard en moet je dus bijbetalen als je de flippers wilt. Mijne is ook standaard en ik heb ze nog niet gemist, ook niet bij mijn laatste dienst-Octavia voordat ik met pensioen ging.ik ging er alleen van uit, wellicht fout dan, dat een DSG altijd peddels had
Heerlijk, is wel iets wat ik mis met m’n huidige auto. Zal de flippers in deze helemaal niet aanraken vermoed ik.
Hoe werkt dat dan bij bv. starten in P, keuze S of D (of R, bij inparkeren en zo) - kan jouw DSG gedachten lezen?Heb die pook nooit gebruikt en de flippers alleen als ik door een tunnel ging of de bergen in.
Ik vind de flippers ook super gaaf. Als ik met de RS6 op pad ben en de motor is warm doe ik niet anders, op een of andere manier geeft het meer rijbeleving en je kunt er heerlijk het uitlaatgeluid mee bepalen door precies op het juiste moment terug te schakelen@leon-cupra
Jazeker met verlengde carbon verlengstukken. Ja die flippers vind ik wel cool, heeft iets arcade achtigs![]()
Ook forged carbon op de sierlijsten. Best wel speciaal. Stuurtje ook wel serieus wat aangepast. Is er een ding dat niet aangepast is ?