Jesko's Octavia VRS !

JeSko

Forumguru
Ik heb onze Burgemeester een maand geleden gemaild met de vraag of er iets kon gedaan worden aan de onveiligheid in de straat. Zij antwoordde daarop dat alles wat ik moest weten in haar nieuwe mobiliteitsplan stond, dat heb ik dus doorgelezen en daarin werd geschetst dat de Schoolstraat na het invoeren van de nieuwe borden en regels volledig hervormd ging worden tot een doodlopende straat met weelderige groenzone aan de achterzijde waar de kinderen zorgeloos konden spelen en school konden gaan, het leek bijna te mooi om waar te zijn.

Oh wacht, als politiekers iets moois beloven, is het vaak ook te mooi om waar te zijn, want dit alles zal niet meteen uitgevoerd worden, maar pas na 10 jaar!!

de oppositie in de gemeenteraad heeft op de laatste vergadering voor het ingaan van de nieuwe regels meermaals gevraagd hoe het nu zat met de hervorming van de Schoolstraat, na jaren van beloftes en teksten zonder inhoud kon ze daar geen zinnig antwoord meer op geven, nadien blijkt dat ze zelf een wetsvoorstel heeft ondertekend waar in staat dat de Schoolstraat de komende 10 jaar niet hervormd zal worden, dus 10 jaar zitten we hier nog zonder flitspalen, zonder controle, met "tijdelijke" signalisatie die niemand respecteert, en een onduidelijke indeling waardoor slechte chauffeurs veel te dicht naar rechts rijden waar ze reglementair geparkeerde auto's zullen blijven beschadigen doordat de parkeerplaatsen nog dateren uit de tijd van paard en koets en Deusjevo'kes.

bravo! Maar gelukkig hebben ze al wel hun nieuwe boetesysteem in werking, met duidelijke prijzen zoals 50 euro boete als je 32 ipv 30 rijd, tot wel 180 euro als je 50 rijd waar je 30 mag, die verdoken belastingen hebben ze altijd snel op orde, maar aanpakken wat echt nodig is... Neen, dat niet.

vertrouw nooit een politieker, zoveel is duidelijk. Ze beloven veel, realiseren weinig, en zitten er enkel voor eigenbelang en zelfverrijking.
 
Laatst bewerkt:

JeSko

Forumguru
Ja we zullen moeten vrees ik @Kanerr , heb wel voldoende geld opzij staan, maar dan weet je dat je van een bescheiden aflossing naar een veel grotere moet, want je verbeteren qua ligging ( dus geen drukke straat zoalq deze ) kost extra geld :( tot dat het zover is parkeren we de auto's bij onze overburen.
 

EdK

Forumguru
Misschien een oude bolide kopen en bij haar in de achterzijde rijden ?
Waarschijnlijk dat ze dan begrijpt wat voor impact dit op een mens heeft...
Maar goed je schiet er niets mee op, en misschien met de straat wat creëren en dan kijken wat mevrouw daar op te zeggen heeft....
Of eens met een advocaat bekijken of je de gemeente op één of andere wijze aansprakelijk kunt stellen voor geestelijke en materiële schade
 

JeSko

Forumguru
@EdK

Ja zoiets, madame heeft er geen last van met haar privé parking voor haar BMW vlak voor het gemeentehuis, we zijn bezig met iets van een petitie maar goed, zal niet veel uithalen.
 

EdK

Forumguru
Met niets doen haalt het helemaal niets uit !
Vandaar dat ik ook zeg van kijk eens met een advocaat of iets dergelijks in een open gesprek wat er via deze manier gedaan kan worden.
En of dit zin heeft en haalbaar ......
Zijn heel wat gemeentes die aan kortste einde hebben getrokken omdat een buurt er tegenin ging ..
En ja kan aardig wat vrije tijd in gaan zitten, maar een koopwoning kan uiteindelijk meer gaan opleveren als het doodlopend word dan in de situatie nu !
Maar meeste kans maak je altijd als je het als buurt samen doet ! Alleen is maar alleen....
 

leon-cupra

Forumguru
Ja we zullen moeten vrees ik @Kanerr , heb wel voldoende geld opzij staan, maar dan weet je dat je van een bescheiden aflossing naar een veel grotere moet, want je verbeteren qua ligging ( dus geen drukke straat zoalq deze ) kost extra geld :( tot dat het zover is parkeren we de auto's bij onze overburen.
Verhuis dan ineens naar Nederland (Zeeland is goedkoop). Kan je ineens een RS3 motor in die vRS pleuren :D
 
Bovenaan Onderaan