Jeroen's Superb - Geen verdere updates

Jpturtle

Forumguru
Mooi kleurtje die AEZ's

Vraagje, de wielcaps op de vega's is dat een sticker, gespoten of zo gekocht?
Ik heb gezocht naar soort gelijks maar niets kunnen vinden.
Het zal bij mijn nieuwe beer het enige chroom nog zijn :(

De bolt caps zitten toch standaard op de nieuwe Skoda's?
Of moet ik die nog even bestellen?

Toch een klein dingetje, ik mis nog wel een diffusor op je Superb:bloos:
 

JeSko

Forumguru
Ja een S3 heeft zoveel meer potentieel dan een S2 om echt grote wielen te steken, al zou ik zelf op een S3 ook op 19 houden, maar dat is niet relevant, gaat mooi staan!:thumbsup:
 

Henrik

Forumguru
Wat een mega gave bak en wat een prachtige updates. Je heb smaak!
Subtiele details, niet té overdreven, maar wel goede mods. Keurig!
 
Mooi kleurtje die AEZ's

Vraagje, de wielcaps op de vega's is dat een sticker, gespoten of zo gekocht?
Ik heb gezocht naar soort gelijks maar niets kunnen vinden.
Het zal bij mijn nieuwe beer het enige chroom nog zijn :(

De bolt caps zitten toch standaard op de nieuwe Skoda's?
Of moet ik die nog even bestellen?

Toch een klein dingetje, ik mis nog wel een diffusor op je Superb:bloos:

Mee eens! Maar ik heb de trekhaak! Dus is lastig iets voor de vinden helaas! Maar zodra ik wat meer tijd heb ga ik even wat knutselen!

En de AEZ caps worden vervangen door de zwarte skoda logos die ik er nu onder hebt. Komt een ringetje bij zodat het allemaal past!
 
Ja een S3 heeft zoveel meer potentieel dan een S2 om echt grote wielen te steken, al zou ik zelf op een S3 ook op 19 houden, maar dat is niet relevant, gaat mooi staan!:thumbsup:
Yeah maar ik kon deze 20s goedkoop krijgen. En ze lijken niet extreem groot imho. We gaan het zien straks!
 
Wat een mega gave bak en wat een prachtige updates. Je heb smaak!
Subtiele details, niet té overdreven, maar wel goede mods. Keurig!
Haha thanks! Ik doe mijn best! Het is niet overdreven totdat je hem hoort! Die jongens van bs precision welding hebben het echt wel bruut gemaakt!
 
Helaas niet beschikbaar voor de superb! Maar misschien kun je me een berichtje sturen met de maten als je hem binnen hebt? Dan kan ik kijken of ik misschien wat kan knutselen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hi Jeroen, ik zie je topic nu voor het eerst. Hulde voor de aanpassingen so far, heel mooi. Net ff wat dikker allemaal zonder dat het over the top wordt. Ik heb zelf sideskirts (lijken wel veel op die van jou) en een kleine lip voor op de achterspoiler van mijn Octavia Combi in bestelling staan. De enige andere aanpassing tot nu toe zijn de wheel spacers die ik heb gemonteerd.

Even een vraag: is het logo wat je hebt gemonteerd transparant/zonder achterkant of heb je een variant met witte achtergrondkleur gekocht? Ik heb nu (zoals alle nieuwe Skoda modellen) in letters Skoda op de achterkant staan. Ik overweeg om de letters te verwijderen en een logo zoals jij te monteren. Had jij ook letters of heb je het logo zo kunnen vervangen?

Dan zou ik nog willen weten wat je merkt van de racing intake, ik snap dat het onderdeel is van een groter geheel (uitlaat, downpipe, waarschijnlijk chiptuning) maar ben er wel benieuwd naar. Merk je wat in vermogen en geluid? Ik heb zelf nu een open inleg-luchtfilter van Green ter vervanging van het standaard filter en daar was ik positief verrast over de invloed daarvan.

Ik ga je modificaties in de gaten houden, ik heb zelf ook nog wel plannen om eea aan te pakken.
 
Dankjewel! Als het goed is zijn de velgen en banden deze week binnen dus kan ik kijken of spacers uberhaubt nog passen! Het logo wat ik heb is van kopacek en is de variant in kleur van mijn auto paste er precies op. Vorige eigenaar had de auto al letter en nummervrij gemaakt. Deze is van 2018 en had dus gewoon nog superb links and 4x4 rechts. Maar die waren al weg voordat ik de auto kreeg(gelukkig!)

Racing intake maakt zeker wel verschil. Die had ik er in voordat ik de uitlaat kreeg. Ik heb de volledige racingline set dus ook met turbo muffler delete. Daar hoor je zeker wel wat van! De intake hoor je ook iets meer lucht aanzuigen. Klinkt allemaal iets minder beschaafd maar niet storend. En je merkt het vooral in sport. In normaal of comfort is het allemaal erg rustig. Het enige verschil wat ik daar merk is dat de uitlaat iets beter klinkt maar voor de uitlaat was het met de intake allemaal niet veel anders. Maar zeker merkbaar als je wat hoger in de toeren zit!
 
Ok duidelijk, dank je wel. Succes met de aanpassingen die nog komen, ik ga het zoals gezegd volgen. Misschien dat ik ook zo'n topic start als ik de sideskirts en spoiler-lip ga monteren. Leuk om te delen.
 
Bovenaan Onderaan