Jeroendd
Lid
Na mezelf voor te stellen in de meet & greet sectie, even mijn auto voorstellen:
- Skoda Superb Combi
- 1.6 TDI Greenline
- Elegance uitvoering
- Brilliant Silver Metallic
- Columbus Company Pack (automatische airco, centrale armsteun vooraan, parking distance control voor- en achteraan, radio-cd stream + 8 luidsprekers, metaalkleur en regendetector + coming home functie )
- Verduisterde Ruiten achteraan
- Mirage afwerking interieur
- Wegrijhulp en Tpm
- Geventileerde voorzetels
- Cd-Lader inde koffer
- Afneembare trekhaak
Plaatje bij het praatje
September 2013
Nieuwe waxlaag voorzien voor optimale bescherming
In maart van dit jaar heb ik een klein ongeluk gehad
Wagen is nu voor de 3de keer in de garage voor de herstelling van deze schade, dus hopelijk 3de keer goede keer want het vertrouwen is nu ver zoek...
Tevens een paar vraagjes van mijn kant:
- Ik zou graag de originele uitlaatsierstukken van Skoda zelf op mijn uitlaat willen, maar hoe zit de montage hiervan? Moet dit gelast worden, oude pijpjes ingekort worden?
- Graag had ik ook de emblemen veranderd naar het nieuwe type, moet ik gewoon de emblemen van het facelift model bestellen of passen deze niet? Zoja, heeft er iemand de bestelnummers hiervoor, alsook eventueel de prijs?
- Ik had graag ook eens geweten wat er nog allemaal mogelijk is met VagCom qua aanpassingen voor mijn auto, iemand hier een lijstje ofzo?
Alvast bedankt,
Jeroen
- Skoda Superb Combi
- 1.6 TDI Greenline
- Elegance uitvoering
- Brilliant Silver Metallic
- Columbus Company Pack (automatische airco, centrale armsteun vooraan, parking distance control voor- en achteraan, radio-cd stream + 8 luidsprekers, metaalkleur en regendetector + coming home functie )
- Verduisterde Ruiten achteraan
- Mirage afwerking interieur
- Wegrijhulp en Tpm
- Geventileerde voorzetels
- Cd-Lader inde koffer
- Afneembare trekhaak
Plaatje bij het praatje
September 2013

Nieuwe waxlaag voorzien voor optimale bescherming

In maart van dit jaar heb ik een klein ongeluk gehad

Wagen is nu voor de 3de keer in de garage voor de herstelling van deze schade, dus hopelijk 3de keer goede keer want het vertrouwen is nu ver zoek...
Tevens een paar vraagjes van mijn kant:
- Ik zou graag de originele uitlaatsierstukken van Skoda zelf op mijn uitlaat willen, maar hoe zit de montage hiervan? Moet dit gelast worden, oude pijpjes ingekort worden?
- Graag had ik ook de emblemen veranderd naar het nieuwe type, moet ik gewoon de emblemen van het facelift model bestellen of passen deze niet? Zoja, heeft er iemand de bestelnummers hiervoor, alsook eventueel de prijs?
- Ik had graag ook eens geweten wat er nog allemaal mogelijk is met VagCom qua aanpassingen voor mijn auto, iemand hier een lijstje ofzo?
Alvast bedankt,
Jeroen
Laatst bewerkt: