Jeroen's Octavia 1.4 DSG greenline 2016

Op aanraden hier maar eenn topic begonnen.
Begin Juli mijn Skoda opgehaald. Precies 5 jaar oud toen. 61000km op teller.
Standaard opties die er opzaten:
8 speakers, stoelverwarming, zwart gemaakte achterste ruiten&achterruit, 6.5 inch Amundsen (volgens mij is dat niet standaard?), rubber matten

Eerste dat ik gedaan heb is meteen na aankoop hem stage 1 custom laten tunen. Van 150pk naar 185pk en 338nm. Vooral tuner laten focussen op de dsg.

Stap 2 was de originele velgen vervangen. Ik vond de originele zwarte skoda velgen erg lelijk en heb ze vervangen door Diewe Alito velgen

Stap 3 was zorgen dat start/stop werd uitgezet + wat meer standaard opties aanzetten. Degene die dat voor me deed attendeerde me ook op het bestaan van Skoda surround en virtual subwoofer. Aanradertje!

Wat moet er nog gebeuren:
1) Smartlink / voice moet worden aangezet. Helaas niet zo simpel. Om dat te bewerkstelligen moet de fake cd-unit er worden uitgehaald en dan aan de achterkant e.e.a. gedaan worden. Verschillende partijen gesproken moet nog even kijken wie dat gaat doen. Prijzen liepen uiteen van 100 euro tot 200 euro.

2) parkeer sensoren achter en misschien voor. Ligt eraan hoe kostbaar dit is en of er idd kans is op lakschade als je dit naderhand doet.
Iemand attendeerde me er ook op dat gewoon een achteruitrij camera net zo handig is en minder gepiep aan je oren. Voor beide opties zoek ik nog goede opties en ervaringen
 

Bijlagen

  • Skoda 2021.png
    Skoda 2021.png
    1,7 MB · Weergaven: 31
Laatst bewerkt:

Davester

Nieuw lid
Hoi!

Volgens mij kan Lowering in Breda die Smartlink/voice goedkoper regelen.

Mooie auto, welkom.
 
Bovenaan Onderaan