Japanese Power - onze Toyota's

JeSko

Forumguru
De mensen zijn zo afhankelijk geworden van hun hulpmiddelen dat ze zelf niet meer kunnen rijden/opletten, PDC die niet werkt dan moet je nog beter opletten lijkt me. Maar goed je zit er weer maar mooi mee.

Japanese Power

Donateur
Thxs guys, het was ook wat ik als eerste tegen de tegenpartij zei: heel vervelend maar kan gebeuren, je doet het niet met opzet. Zijn ergere dingen uiteindelijk in het leven, maar zoals je zegt: zonde van de tijd. Maar het kan andersom ook mij gebeuren...

EdK

Forumguru
Buiten dat zijn pdc niet werkte moet hij toch ook kleurenblind zijn !!
Man als zo'n oranje monstertje langs / aankomt dan schrik je toch , en sta je vol op de rem !!??

Maar goed nu word het dus wachten wanneer het schade bedrijf eens tijd heeft , hoor wachttijden van 6 weken die geheel normaal zijn....
Reden ??? Juist handjes.........

En dochterlief is al uit getrild na haar eerste aanrijding ??

SteGo

Donateur
Ai, vervelend zo'n aanrijding. Gelukkig is het maar blik, kun je fixen.
Maar het kost inderdaad altijd weer tijd en gezeur.

hoor wachttijden van 6 weken die geheel normaal zijn....
6 weken is zelfs nog redelijk snel, zeker bij een 'rijdbare schade'. Op het werk hebben we de eerste orders van schadeherstellers voor begin volgend jaar ook al binnen. 3 maanden wachten .... :unsure:

Verschilt wel een beetje van bedrijf tot bedrijf. Afhankelijk van of ze wel of geen sturing hebben vanuit een of meerdere verzekeraars/leasemaatschappijen en locatie.

Japanese Power

Donateur
En dochterlief is al uit getrild na haar eerste aanrijding ??
Ja hoor. Was even schrikken en wennen om het formulier in te vullen (dyslexie) maar goedgekomen met papa op afstand aan de app.

Eerste hele voorlopige indicatie voor reparatie is ga maar uit van 3 maanden…

Laatst bewerkt:

Japanese Power

Donateur
Je hebt van die dagen…

Heb ik net een afspraak gemaakt voor taxatie van de schade van afgelopen zondag krijg ik een belletje van mijn vrouw. Je dochter heeft een aanrijding midden op een kruising op een drukke doorgaande weg…

Shit. Ik zit op m’n werk en de hele randstad staat muurvast. Kun jij even gaan assisteren? Is goed. De eerste foto’s druppelen binnen op de app. Oef, een bijna frontaal klappertje op een tegenligger midden op een kruising. Verkeerd ingeschatte verkeerssituatie en een omleidingsroute vanwege de vele files.

Morgen gelijk even mee laten taxeren maar t/m de voorruit is alles ontzet. Veel zit scheef, afgebroken en gescheurd aan elkaar. Morgen gaan we kijken of er sowieso nog mee gereden mag worden de komende tijd. Weet het niet…

Zal morgen wel wat pica’s plaatsen…

Japanese Power

Donateur
Gelukkig wel ja @ertromp . Door alle commotie heeft haar werkgever gisteren een dag ziek gemeld. Ik heb haar direct weer laten rijden en ook vandaag zit ze weer in de auto, van moeders dan. Was lastig en vooral emotioneel maar ze wilde ook gelijk doorpakken na de aanrijding. Anders wordt de drempel steeds hoger….

Laatst bewerkt:

JeSko

Forumguru
Oei oei flinke klapper geweest toch, gelukkig dat je dochter oké is dat is het belangrijkste, maar moeilijke situatie ook voor haar, heb er echt met te doen. Het zit jullie qua auto's en de randzaken errond niet mee zeg :(

Japanese Power

Donateur
Zit nu bij de schadehersteller. Alles wordt even losgemaakt en provisorisch weer in elkaar gezet en afgesteld zodat we weer even vooruit kunnen. Rondje bellen voor kortere reparatietijden heeft niets opgeleverd. Helaas.

JeSko

Forumguru
Heeft bij onze Mazda ook enorm lang geduurd, denk dat er gewoon een heel groot tekort aan schadeherstellers is tegenwoordig, zoals er aan alles en iedereen een tekort is. Maar al goed dat ze al verder kan rijden voorlopig.

Japanese Power

Donateur
Alles zit zo goed en kwaad weer op zijn plek. Ik heb even meegekeken, echt bizar wat aan de binnenzijde allemaal is afgebroken. Thuis nog even met thinner alle zwarte rommel van de tegenpartij verwijderd. Ziet er weer een beetje toonbaar uit voor de time-being. Ze hebben er dinsdag 12-12 van kunnen maken voor de reparatie.

IMG_9585.jpeg

Tees

Donateur
Knap werk hoor, als je me niet had verteld dat ie schade had, had ik t niet meteen gezien aan die laatste foto.
Maar wel ontzettend zuur voor je dochter en voor jullie. Hopelijk niet meer nasleep dan het schadeherstel van de auto zelf.

Bovenaan Onderaan