Japanese Power - CitiGo E iV

Kanerr

Forumguru
Gelukkig maar :) Wij hebben nu zelf ook weer een setje nodig eigenlijk :D Maar daar later meer over in mijn topic. Wagenpark is aardig veranderd
 

Japanese Power

Donateur
Afgelopen zaterdag met de wielenwissel bleken er 4 wielmoerkapjes te missen. Even hij ome Ali besteld en het zakje met de 20 kapjes lag vandaag al in de bus. En dat voor € 1,54 + brievenbusporto.

IMG_9943.jpeg
 

Captain Hook

Forumguru
Foei @Japanese Power ! Dat je zomaar chinees plastic op je bolide durft te gebruiken. En nog wel zo goedkoop! Dat kan echt nooit goed zijn hoor!

Die moet je echt bij de officieel aangestelde merkdealer kopen, compleet met een certificaat van echtheid. En daarbij de deskundige service, kennis en montagegereedschappen om dit edele staaltje van automobiele accessoire design te mogen laten monteren. Vergeet daarbij niet dat de geaccrediteerde mechanieker voor de volle 100% opgeleid en toegerust is om deze kunststoffen beschermende componenten te bevestigen. :D
 

Captain Hook

Forumguru
Voor technisch proza geleuter heb ik al jarenlang geen AI nodig hoor...

Op school ontmasker ik regelmatig leerlingen die denken dat ze 'slimme' teksten voor hun verslag/werkstuk geschreven hebben... Tuurlijk... :yeah:
 

Kanerr

Forumguru
Werkt goed! Heb/had ik ook maar wees wel voorzichtig met het tooltje om ze eruit te krijgen. Bij mij zaten ze best wel strak om de bout heen en dat heeft voor en nadelen. Bij mij is het tooltje stuk gegaan :(
 
Bovenaan Onderaan