Ja weer één die voor Skoda kiest

RSTDI

Actief lid
Na 1 jaar met één touramp(touran)door het binnen- en buitenland hebben gereden is de beslissing gevallen om naar wat anders te kijken. Toyota en Skoda stonden op het lijstje als vervangers na afgelopen week met beide gereden te hebben is voor mijn nu zeker dat het een skoda wordt. Wat een geweldige auto zeker met DSG. Hij is stiller en sneller als mijn huidige touran, afwerking is klasse, als deze auto vorige jaar al leverbaar was had ik nooit voor een touran gekozen (zeker al om de vriendelijkheid van de dealers ten opzichte van de VW dealers).
De bestelling hangt af van ik terug krijg voor mijn touran ik ben namelijk 3 dealers aan het uitspelen voor het beste bod.
Dus nog even Geduld en dan hoop ik veel tevreden kilometers met de Skoda te maken.
 

rickske

Actief lid
Hopelijk kan je een goede deal doen voor je vw bij de overname,ik heb 15 jaar met toyota's gereden en 3 jaar geleden een eerste oct gekocht en nu aan mijn 2de oct toe omdat de 1ste weinig ruimte op de achterbank had en voor mij zeker geen toyota meer i.v.b.m. kostprijs aankoop en onderhoud,wegligging en uitstraling.Dus ik zal je alvast veel succes wensen bij je aankoop en welkom bij de skoda club. /forum/images/graemlins/smile.gif
 
Bovenaan Onderaan