J2D tuning Drachten

• Onderwerp starter Deleted member 6398
  • Startdatum

Jewepe

Forumguru
Opvallend: de topic starter laat zich eerder overtuigen door een aantal vreemden op een forum dan door zijn eigen broer. Die ook nog eens een positieve referentie afgeeft over het bedrijf waar hij vragen over heeft. Geeft te denken. Of ben ik nu té achterdochtig?

Master-M

Nieuw lid
Ik laat me helemaal mee slepen door jullie haha. Snel ff bij de auto geweest en een foto gemaakt. Nou fingers crossed...

Omdat hij zelf geen testbank heeft heeft hij hem op de testbank van CTN gezet.
De rode lijn is het geworden, de groene hoe hij was.

image.jpg

• Leuk
Waarderingen: CDK

Master-M

Nieuw lid
Opvallend: de topic starter laat zich eerder overtuigen door een aantal vreemden op een forum dan door zijn eigen broer. Die ook nog eens een positieve referentie afgeeft over het bedrijf waar hij vragen over heeft. Geeft te denken. Of ben ik nu té achterdochtig?

Ach dat eigenwijze zit in de familie :D

En toen TS de vraag stelde had ik nog geen ervaringen, de auto is 4 dagen erna getuned.

Jewepe

Forumguru
Toevallig kwam ik op dit onderwerp toen ik J2D intypte in Google
Opvallend: heb ik ook gedaan. Pas halverwege pagina twee van de zoekresultaten kwam ik de (enige) melding van dit forum tegen. Ik moest er naar zoeken en het was dus zeker niet toevallig. Geeft te denken. Of ben ik nu weer te achterdochtig?

Jewepe

Forumguru
Opvallend: de eerste keer typte je "J2D" in, zoals je zelf aangaf (heb ik ook ingetypt). Nu "J2D tuning". Is toch wat anders. Krijg je ook een andere uitkomst. Of ben ik nu weer achterdochtig?

Met alle respect, maar mij overtuig je niet (meer) dat je geen enkel belang hebt bij J2D. Je vasthoudendheid in de discussie gaat veel verder dan een tevreden klant ooit ten toon zou spreiden. Wat mij betreft bedrijf je gewoon sluikreclame met je deelname aan dit topic/forum en zou een ingreep van de moderatoren op zijn plaats zijn.

Cordoba

Forumguru
Oeps, werd ik bijna beentje gelicht: naar aanleiding van de uitdraai van CTN dacht ik even dat afgelopen week hier op het forum gezien te hebben, maar dat was Ziptuning Noord (in Hoogeveen, Drente) en niet Chiptuning Noord (Kootstertille, Friesland).

Master-M

Nieuw lid
@Taffy
Helemaal gelijk. We stoppen ..............................:-).

Beste Jewepe,

Ik heb enkel geprobeerd antwoord te geven op de vraag van TS. Daarna zijn er , off-topic, een aantal andere vragen gekomen waar ik gewoon antwoord op heb gegeven.
Mocht een van de moderators vinden dat dit niet oke is haal ik alles weg hoor geen probleem.

Verder ben ik het dan ook met taffie eens.

D

Deleted member 6398

Hier dan broerlief ook nog maar even :-), het is inmiddels een mooie discussie geworden, iedereen heeft er voor zichzelf een conclusie uit kunnen trekken, ik zeg slotje erop?

Bovenaan Onderaan