Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
iV occasion: aankoopadvies-wensenlijstje-let op’s- tips&truuks
Wij zijn sinds een week ook eigenaar van een superb IV en er gelijk mee op vakantie geweest.
Kijken wel even na op terugroepactie. Die van ons moet namelijk ook nog voor de 93O5.
Wij hadden al eerder een Superb en hier voor een Octavia gehad. Maar dit is onze eerste dsg en phev. Wij zijn er erg positief over deze auto. Om een min puntje te noemen is de remdruk/weg is wel wat minder.
Ik ben benieuwd naar het verbruik vooral elektrisch.
Dat remmen merk ik ook bij mijn octavia phev, het schijnt zo te horen. Het heeft er denk ik mee te maken dat hij ook regenereert op dat moment. Als je de rem goed intrapt remt hij evengoed hoor!
Ik wen mij steeds meer aan om na het uitrollen, de versnellingspook in de B te zetten. Zelden hoef ik dan nog bij te remmen, maar mocht dat nodig zijn dan remt de auto ook goed.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.