ISA uitschakelen

Antera

Donateur
Hallo

Helaas is niet uit te zetten met VCDS of welke software dan ook. Zelf elke keer handmatig uit zetten in het menu is het devies.

Antera

Donateur
Is al een poos bekend en is al maanden geleden in diverse nieuwe modellen ingevoerd. Je moet ermee leven helaas. Er zal vast wel iets voor komen uit China denk ik maar tot die tijd …..

• Leuk
Waarderingen: Tees

EdK

Forumguru
Toch maar die E sim in de wagen dan vast onklaar maken !!??
En die black box die schilder ik wel wit, snappen die monteurs er niets meer van... :pardon:

Canon-Eye

Donateur
Dat denk ik niet. Zal vermoedelijk iets met gps zijn voor plaatsbepaling, in combinatie met (eventuele) camera, (eventuele) navigatiegegevens én natuurlijk het auto-eigen snelheidssignaal. En dat laatste zorgt voor de meeste irritatie omdat dit signaal standaard een grotere waarde geeft dan de werkelijkheid. Daardoor gaan die piepjes dus een aantal km/u te vroeg af.
En ik ben ook zo iemand die als het even kan toch wel graag precies OP de gps-snelheid rij (of 2 à 3 km erover :) )...

MarcoO2

Forumguru
Mijn zwager heeft vorige week een nieuwe Scala gekregen, en zijn eerste opmerking was: wat geeft die auto veel onjuiste piepjes qua snelheid...

Ik heb er de komende 5 jaar nog geen last van, hopelijk is de techniek tegen die tijd beter (of de eis afgeschaft) ;)

Canon-Eye

Donateur
Al zouden ze maar een marge van 3 à 4 km/u inbouwen waarbinnen alleen een visuele waarschuwing verschijnt (mijn allereerste TomTom van een jaar of 15 geleden had dat al), dat zou al veel ergernis wegnemen - helemaal als ook zoveel mogelijk zou worden uitgegaan van de gps-snelheid.

Antera

Donateur
De nieuwe auto’s hebben dit al met een melding dat je je gas moet loslaten :-). Althans mijn Leon en de O4 wel.

Bovenaan Onderaan