Is Kenwood meuk?

Karstieman

Forumguru
't heeft helemaal niks met het merk te maken.
Kenwood = good
Ik denk dat Dutch4x4 gewoon een typisch geval van pech heeft... Hopelijk voor hem blijft het bij deze reparatie !
 

Dutch4x4

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Tja... misschien toch een keertje een ander merk proberen? Ik zelf heb genoeg aan de kwaliteit van de Stream en eventueel komt er nog een Audience systeem in, maar ik hoef niet zo snel meer een aftermarket systeem... maar goed, ieder zijn eigen keuze hierin natuurlijk.... /forum/images/graemlins/grin.gif

[/ QUOTE ]

Tja, wat Karstieman zegt, Kenwood is op zichzelf goed. De stereo in onze huiskamer (ook Kenwood) gaat al 15 jaar probleemloos mee. Maar Remo en Duiker hebben het wel over een typisch zwakke plek bij de Mask-systemen en dat stemt me dan weer iets somberder.

De reden dat ik destijds koos voor deze Kenwood, was juist het Mask-systeem, waardoor het frontje wegklapt en je het niet steeds hoeft mee te nemen, en de mp3-mogelijkheid die je toen nog niet op de huisradio's van Skoda had.

In de nieuwe auto wordt het zeker een fabrieksradio (dus geen diefstalrisico) met een geïntegreerde iPod. De radio zelf hoeft dan geen mp3 meer aan te kunnen en kan eenvoudig blijven.

Maar de 4x4 turbo blijven we daarnaast houden, dus de Kenwood moet liefst nog wel wat jaartjes meegaan!

Overigens is ook nu de termijn van 10 dagen waarover Remo het had, weer ruimschoots niet gehaald. Ook daar ben ik niet over te spreken.
 

poekie

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
In de nieuwe auto wordt het zeker een fabrieksradio (dus geen diefstalrisico) met een geïntegreerde iPod.

[/ QUOTE ]

Heeft iemand daar een foto van, zo'n geïntegreerde iPod?
 

poekie

Actief lid
en foto van de Icepod daadwerkelijk in een O2?

Vraag me af hoe het intrieur van een O2 eruit gaat zien met Icepod + parrot + tomtom + etc ...
 

Exciter

Administrator
Klopt, Guido is officieel dealer/inbouwbedrijf van IcePod.

Aarzel niet, bel. Zo help je jezelf, mijn vriend en dus ook mij...he he.. (ik ben echt niet de beste in het promoten, maar ja, voor hem heb ik het over, af en toe kan je mij in zijn garage vinden. Als hij het druk heeft, help ik wel eens een handje, en ja, wat ik daar zie is puur kennis en respect. Respect voor de auto en de klant. Het is echt zo'n typische eenmanszaak - je best doen om klanten tevreden te houden. Nou, genoeg reclame praatjes, hou op Exciter!!!)

P.S. En toch is het zo... (Exciter, houd je bek, niemand wil dit toch lezen!)
 

Wiseguy

Actief lid
Moeten we dit niet voorleggen aan de reclame code commissie?? /forum/images/graemlins/grin.gif sluikreclame is het trouwens niet he.... hmmm... dan zal het dus wel gewoon mogen.... hoe dan ook, we houden je in de gaten Exciter.... be warned! /forum/images/graemlins/wink.gif /forum/images/graemlins/grin.gif
 

rickske

Actief lid
Voor het interieur van de skoda's te voorzien van houten plaatjes. /forum/images/graemlins/grin.gif
 

Dutch4x4

Senior Member
Nou, hèhè, hij zit er weer in, hoor.

Al met al toch bijna een maand verstoken geweest van muziek in de auto...
 

Dutch4x4

Senior Member
Dank je, steek er daar in het zuiden maar een kaarsje voor op!

Ik snap nu ook weer waarom ik de gebruiksaanwijzing in het handschoenenkastje heb laten liggen. Man, al die instellingen weer opnieuw invoeren... *zucht*
 

Dutch4x4

Senior Member
Nou, kaarsje heeft niet geholpen, want één dag later is m'n mobiele telefoon keduuk. Het mechanische malheur treft mij dit najaar in serie!

Van de twee die ik heb (met duosim) is 't de oude vertrouwde 6310i die ik nog heb vanwege de carkit. Zojuist dus met een oortje in naar huis gereden. /forum/images/graemlins/frown.gif
 

Dutch4x4

Senior Member
6310i is terug van het reparatiecentrum: onherstelbaar.

Tja, zal ik nog 100 euro dokken voor een occasionnetje via marktplaats of maar meteen een bluetooth-kit erin gooien. Punt is: mevrouw Dutch gaat de Octavia overnemen en heeft nog een 6210, die natuurlijk prima in de cark-91 past en weer geen bluetooth heeft...

Maar goed, dan rij ik misschien nog vier maanden met een oortje rond (en daarna als ik 'm leen ook), terwijl die 6210 natuurlijk ook niet het eeuwige leven heeft.

Misschien toch maar een bluetooth-carkit voor de Octavia en een bluetooth-telefoon voor mevrouw Dutch. Ka-tsjing!

*gaat de oude draadjes over carkits hier eens lezen*
 
Hoi Dutch!

Ik heb nog een 6310 liggen, unlocked, uieterlijk ietwat schade maar werkt perfect en net een jaar oud..

Maar goed.. je kan natuurlijk ook een BT carkit zetten!
 

Karstieman

Forumguru
De Pioneer P70BT (bluetooth) die ik heb is sinds kort redelijk goed verkrijgbaar voor 430 euro.
Er is ook een Medion versie hiervan verkrijgbaar. Deze kost iets meer dan 200 euro. Medion Duitsland heeft er zelfs een voor 130 euro. (www.medion.nl / www.medion.de)
 
@ Dutch: Als het goed is heb je een PM terug (hoop ik, site deed weer vervelend)
@ higgy: even afwachten... mocht het op niets uitlopen hoor je me!
 

Dutch4x4

Senior Member
Ja, CombiDemarrage en ik komen er wel uit. /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif
 
Bovenaan Onderaan