Is er al bekend wanneer de OIV komt?

Barrokok

Actief lid
Ik ben me langzaam weer aan het oriënteren op een nieuwe leaseauto en de Octavia staat opnieuw hoog op mijn verlanglijstje.

Is er al enig zicht op een nieuwe verse van de Octavia?

Met name onboard WIFI en een App zoals bij de VW connected serie zijn functies die me "buiten de deur" doen kijken.

Aanvullende vraag: De twee liter diesel is er alleen met een 6 traps DSG. Is hier een specifieke reden voor en is er qua comfort veel verschil t.o.v. zeven traps DSG die je bij de 1.6 liter diesel krijgt.
 

Cordoba

Forumguru
Nieuwe versie zal geen O4 zijn, maar een O3 facelift. Welke opties toegevoegd worden aan de mogelijkheden is afwachten. Zaken als Wifi en een app, kunnen ook gewoon bij een nieuw modeljaar geïntroduceerd worden, zelfs zonder facelift.
 

Blackokkie2

Forumguru
O4 zal nog wel een jaar of 4 a 5 op zich laten wachten, 2017 zal er wel een O3 facelift komen, de impressies circuleren al op het WWW.
 

dj.verhulst

Forumguru
de huidige O3 is er net 3 jaar , denk dat er wel een phase II komt dat kan een relatief kleine zijn zoals bij de O1 maar ook een grote zoals bij de O2, beetje lastig om daar nu achter te komen.

heb eigenlijk niet het idee dat mijn O3 achterhaald is, dat connect systeem schijn je ook achteraf in te kunnen bouwen, als dat niet duur is zou ik het wel willen.

mogelijk dat bij phase II de 1.2 eruit gaat en de 3 pitter erin komt, van mij hoeft het niet zo nodig.
 

Aural

Lid
In de Style Businessline krijg je nu ook al WIFI. Er zit alleen geen SIM card opening bij, dat is jammer... maar goed, je kan het wel broadcasten via je telefoon naar je auto, dus heb er geen problemen mee.
 

Spoetnik

Forumguru
Je moet wel een slim 4g abbo hebben. Met de kinderen op de achterbank of de google navi laten meelopen kost erg veel Data. Het klinkt allemaal wel leuk maar voor je het weet......
 

Aural

Lid
Je moet wel een slim 4g abbo hebben. Met de kinderen op de achterbank of de google navi laten meelopen kost erg veel Data. Het klinkt allemaal wel leuk maar voor je het weet......

Ik heb een leuke deal met vodafone toen ik van mijn zakelijk abonnement van mijn werkgever ging naar een nieuw eigen abonnement. Voor 33 euro per maand heb ik onb. Bellen, onb. Sms en 10gb internet waarvan ik er met moeite maar 3 a 4 van gebruik. Komt wel goed. :-)

Je moet wel rekening houden dat elk apparaat (telefoon of tablet) probeert te updaten zodra ze op wifi zitten.
 

Cordoba

Forumguru
@Aural Dat updaten is inderdaad een goede, misschien voor de apparaten waar het van toepassing is, de handmatige update instellen.
 
Bovenaan Onderaan