Is dit een goede keuze?

i2Paq

Senior Member
Die kleur is vele malen beter dan de saaie kleuren welke Skoda tegenwoordig voert.

Niet dat Skoda in het verleden een kleur had in deze stijl.
 

LongTimeAgo

Senior Member
Ik reed dan wel de pre-facelift 2021 versie ha. (Maar denk niet dat daar veel dingen anders bij zijn dan de 2022 versie)
Maar ik zou toch zweren dat de Eco modus meer uitzette dan dat mij lief was.
Ik raakte namelijk aardig gefrustreerd over de snelheid van het infotainment systeem en hoe hij opeens geen online diensten meer had.
Maar goed, wellicht was dit vanwege een andere oorzaak en gaf ik de schuld bij de ECO modus. Ik weet namelijk ook dat de connectie met het netwerk sowieso belabberd slecht was. Ik kon bijv alleen de auto op de parkeerplaats op m'n werk updaten. Op de parkeerplaats voor m'n huis (in een stad... Alkmaar), had gewoon géén verbinding.
Zodoende had ik zelf een profiel ingesteld waarbij de auto zo zuinig 'mogelijk' zou zijn zonder dat het infotainment systeem beïnvloed zou worden. Maar reed over t algemeen op "normaal". Sport Modus was leuk, maar de range was werd er door wel heel erg klein en ik vond hem al iets te klein.
 

LongTimeAgo

Senior Member
Auto was gloedjenieuw, dus nee, abbo was niet verlopen. Nee, het was echt, je zette ECO aan en het leek er op dat Navigatie geen filemeldingen of andere bijzonderheden mee aan gaf. Zoals ik al zei, wellicht puur toeval icm de waardeloze connectie van het interne simmetje.
 

Okki

Donateur
Ik denk her laatste. In Nederland, Frankrijk, Duitsland, Denemarken en Zweden tot nu toe nergens last van. Geeft alle info door, reageert snel en staat altijd op ECO.
 
Bovenaan Onderaan