Irritant geluid

rssr

Lid
Al een half jaar heb ik bij mijn Octavia Combi een klikkend geluid onder de dak bekleding aan de rechterkant. Hoorbaar bij de minste oneffenheid van het wegdek. Dus voor België bijna continu. De dealer gaat er maar licht over en ik durf er zelf niet aan beginnen om de dakbeklediing te ontmantelen.(1 jaar oud)
Kent iemand dit probleem?
 

Gbn

Actief lid
Ja, herkenbaar, lijkt bij mij ook rechtsachter weg te komen.
Zit regelmatig in Belgie en herken het daar mee dan in Nederland.

Lijkt voor het oor rechts-achter-boven weg te komen, maar zou ook de achter rugleuning kunnen zijn.
ik heb gemerkt dat het grote gedeelte van de rugleuning, samen met het opgerolde scheidingsnet, relatief veel kan bewegen en mogelijk ook het geluid veroorzaakt.

Ik heb me nog niet voldoende ge-ergerd om achterin te gaan zitten tijdens het rijden.
Merk het eigenlijk ook alleen als ik alleen in de auto zit.

Gerard
 

rssr

Lid
De dealer is niet happig om de bekleding te demonteren. Hoe kan ik via de Skoda invoerder het probleem oplossen? De wagen is 1 jaar oud en normaal valt dit onder garantie, toch?
 
Heren ik denk dat ik dat ook heb is net een ratteltje. Ben benieuwd wat eruit komt ik heb al dashboard kastje etc nagekeken en of er niks in de deuren lag.... mijne is ook 1 jaar oud...
 
Bovenaan Onderaan