iPod aan Stream radio

DavidB

Nieuw lid
Heeft iemand ervaring met het aansluiten van een iPod op de Stream radio? Hoe zijn de kwaliteit en het bedieningsgemak?
 
Ik heb de IPOD via IceLink aangsloten, en dit werkt perfect. De stream ziet de IPOD als een wisselaar, en de bediening hiervan werkt goed.
Het aansluiten is een fluitje van een cent, zeker als je een brodit houder voor de docking gebruikt. Als je een beetje handig bent, ben je binnen een uur klaar.
 
Ik gebruik de ipod zonder Icelink. Werkt perfect met de Stream MP3 in de 02. Alleen bediening via de stream werkt dan niet. Tenminste is mij nog niet gelukt.
Verder is volume en gelujid perfect
 
Hier even op inpikken...
Ik ben een absolute nieuweling inzake Ipod en die toestanden, maar nu ik in mijn O2 ook de mogelijkheden heb voel ik er wel wat voor om mij een Ipod aan te schaffen. Met er een dan een speciaal snoer besteld worden om aan te sluiten in de Aux of is zo'n ding standaard meegeleverd?
 

ad5000

Actief lid
Er zijn hier inderdaad twee mogelijkheden:
1 met Icelink zodat bediening via radio mogelijk is (kabel komt op iPod aan onderzijde (via de docking)
2 met aux kabeltje direct op iPod (aan hoofdtelefoonaansluiting). Deze optie is veel goedkoper, maar heeft als nadeel dat de bediening via de iPod zelf loopt.
 

vdijk

Lid
Hier even op inpikken...
Ik ben een absolute nieuweling inzake Ipod en die toestanden, maar nu ik in mijn O2 ook de mogelijkheden heb voel ik er wel wat voor om mij een Ipod aan te schaffen. Met er een dan een speciaal snoer besteld worden om aan te sluiten in de Aux of is zo'n ding standaard meegeleverd?

Je stream radio moet wel voorzien zijn van een Aux aansluiting. Deze zit in de jumbo box, als hij fabriek af besteld is. Heb je dit niet gedaan, kan heb je ook geen draadje lopen van de jumbobox naar de radio
 

Racer

Lid
Ik ben ook gekoppeld via de IceLink, werkt op zich prima. Alleen bij het starten van de auto wil 'ie nog wel eens het geluid vergeten. Naar volgende nummer, en hij doet 't weer.

De iPod past ook prima onder het klepje op het dashboard!

PS. Er zijn al diverse draadjes over dit onderwerp.
 
Ik heb m'n iPod via een Icelink aan de Stream gekoppeld. Hij ligt in het bakje op het dashboard (boven de ventilatieroosters) uit het zicht. De bediening via het MF stuurwiel gaat perfect!
Een kleine investeing die veel plezier geeft.
 
Ik heb m'n iPod via een Icelink aan de Stream gekoppeld. Hij ligt in het bakje op het dashboard (boven de ventilatieroosters) uit het zicht. .

Ik vroeg me af: Is hij dan evengoed aangesloten in de jumbobox aux? En als je hem in dat bakje hebt liggen, loopt de kabel dan door je auto naar de jumbobox?
 
Nee, het kabeltje loopt vanuit het bakje naar beneden, en wordt daar op de AUX van de Stream aangesloten. In het bakje wordt een klein gaatje gemaakt, maar dat zie je niet door het rubberen matje dat er in ligt.
In mijn jumbobox zit geen AUX-aansluiting.
 

Doortje

Nieuw lid
Heeft iemand ervaring met het aansluiten van een iPod op de Stream radio? Hoe zijn de kwaliteit en het bedieningsgemak?
Ik heb de ipod via icelink op de stream-radio aangesloten. Dit is bij aflevering van de auto door de dealer gedaan. De bediening loopt via de radio maar laat geen mp3-tags zien. je kunt alleen maar afspeellijsten afspelen. Ik moet zeggen het werkt uitstekend, maar al ik weer moest kiezen zou kiezen voor een aux-aansluiting in de Jumbo-box. Het geluid is dan net zo goed en het bedieningsgemak is nagenoeg hetzelfde.
 

vdijk

Lid
Ik gebruik de ipod zonder Icelink. Werkt perfect met de Stream MP3 in de 02. Alleen bediening via de stream werkt dan niet. Tenminste is mij nog niet gelukt.
Verder is volume en gelujid perfect

Heb net mijn I-pod aangesloten op de Aux, maar dan moet ik het geluid van de I-pod en die van de radio helemaal open zetten.

Bij de stream heb je drie aux optie (1 t/m 3). Optie 1 geeft bijna geen geluid, met optie 3 is het nog een beetje (normaal) te horen.

Weet iemand hoe je het geluid van de 3 aux-opties kun veranderen ??


ps Ik zal ook zoeken op dit forum, maar extra vragen kan geen kwaad
 
Bovenaan Onderaan