Iphone 17 Pro Max compatibility met MIB3 Swing infotainment

Goededag allemaal!
ik heb een Skoda Octavia ambition van 2020. Deze heeft een MIB3 Swing infotainment en ik zie de Smartlink functie op mijn scherm. Als ik dit aantik staat er: function not available. Als ik een officiele Iphone kabel aansluit dan krijg ik een Carplay en Bluetooth optie. Carplay werkt echter niet, maar volgens de dealer komt dit omdat Smartlink niet geactiveerd is. Daarbij zegt hij dat de Iphone 17 Pro Max niet compatibel is. Ik kan me slecht voorstellen dat een nieuwe telefoon niet zou werken, dat zou betekenen dat 1000en mensen geen connectiviteit hebben.

Kan iemand met een zelfde auto als mij bevestigen of Carplay / Smartlink voor hun werkt?

Thanks!

MarcoO2

Forumguru
Ik kan me slecht voorstellen dat een nieuwe telefoon niet zou werken, dat zou betekenen dat 1000en mensen geen connectiviteit hebben.
Toch gebeurt dat vaak. Een al wat ouder platform en een moderne nieuwe telefoon gaat niet altijd samen.

Ik heb de afgelopen weken ook tevergeefs geprobeerd een iPhone 16 aan de praat te krijgen in een Suzuki Ignis: ook die wordt niet ondersteund.

Bovenaan Onderaan