Interieur: Plastic Kapjes naast Climatronic

scipfabia

Nieuw lid
Goedemorgen,

Naast de climatronic (automatische airco) van de Fabia II zit aan de rechterkant een leeg plastic kapje. Daar heb ik mn telefoonhouder op gehad, maar deze heb ik verwijderd. Om hem weer mooi te krijgen wil ik een nieuwe bestellen. Weet iemand wat het artikelnummer is van dit onderdeel zodat ik hem zelf kan bestellen. Ik heb het hele internet al afgestruind en ook gezocht in de database van de onderdeelnummers, maar daar staat deze net niet in (of ik kijk verkeerd)

Alvast bedankt
 

Bakkertje

Forumguru
Staat het niet gewoon achterop het onderdeel zelf?
Anders even wat sloperijen bellen om te vragen of ze daar een auto hebben staan ..
 

Niels83

Forumguru
om die reden heb ik er 4 magneten achter geplakt. een telefoonhouder van aki express waar ik er 2 op heb geplakt. werkt erg goed kost niks(3,-), is niet lelijk en je telefoon, gps kunnen in portret en landschap stand.
 

hars73

Nieuw lid
Hmm da's interessant inderdaad. Ik heb nu zo'n magneetding van Ali Express in het luchtrooster, maar daarmee kun je niet goed het telefoonscherm naar je toe richten.

Is dat kapje er makkelijk af te halen? En die magneten aan de achterkant, gewoon boven elkaar erop gelijmd zodat je over de hele lengte van het kapje magneten hebt zitten?
 

Canon-Eye

Forumguru
Zorg wel dat je de magneten in de juiste "richting" lijmt, anders stoten ze elkaar af ipv elkaar aan te trekken.

Even testen dus vóórdat je de tweede set vastplakt!
 

Niels83

Forumguru
ik heb er er 2 op elkaar gelijmd voor de kracht en nog 2 daar boven.. kapje haal je aan de boven kant makkelijk los.
 
Bovenaan Onderaan