Interessepeiling: uitdeuken zonder spuiten

higgy

Forumguru
Vandaag een deukje gehad in de flank van m'n cabrio :( natuurlijk geen briefje...
Opgeteld heb ik nu 3 kleine deukjes, die ik er met de 'uitdeuken zonder spuiten' methode uit zou willen laten halen.
Ik wil bij dezen jullie (vrijblijvende) interesse peilen om mee te doen, dat scheelt allicht in het tarief.

Een spelregel: een evt. te organiseren uitdeukdag zal in het zuiden (Helmond of Eindhoven), georganiseerd worden. Houd daarmee rekening bij het aangeven van je interesse. Nogmaals: in dit stadium verplicht het je tot niets.

Als je er voor verzekerd ben, vergoedt je verzekering dit veelal (check dat zelf). Ik ben er overigens niet voor verzekerd.

Geef het hieronder aan als je interesse hebt, en ook graag hoeveel deukjes.
Bedrijf dat ik in gedachten heb doet ook aan spot-repair: het bijwerken van kleine lakschades. Geef aan als je daar ook interesse in hebt.

Ik houd jullie hier op de hoogte.
 

Cordoba

Forumguru
Misschien handig voor geínteresseerden om ook aan te geven welk bedrijf je op het oog hebt (kunnen ze zelf bepalen of ze met dit bedrijf zaken willen doen). Overigens heb ik voor mezelf besloten niet aan dit soort deukjes te beginnen: een jaar terug had ik één deukje in het dak bij de dakrailing (zat er al toen ik de auto kocht), ondertussen duidelijk zichtbaar al vaker een portier in de flank gegooid, en gezien het tekort aan parkeerplaatsen zowel op het werk als thuis, en soms ook op andere plekken waar ik moet wezen, is het gewoon niet te voorkomen. Mijn auto gaat naar de 10 jaar, en ik vind het zonde van het geld, om het voor even te herstellen.
 

Jasper02

Banned
Misschien handig voor geínteresseerden om ook aan te geven welk bedrijf je op het oog hebt (kunnen ze zelf bepalen of ze met dit bedrijf zaken willen doen). Overigens heb ik voor mezelf besloten niet aan dit soort deukjes te beginnen: een jaar terug had ik één deukje in het dak bij de dakrailing (zat er al toen ik de auto kocht), ondertussen duidelijk zichtbaar al vaker een portier in de flank gegooid, en gezien het tekort aan parkeerplaatsen zowel op het werk als thuis, en soms ook op andere plekken waar ik moet wezen, is het gewoon niet te voorkomen. Mijn auto gaat naar de 10 jaar, en ik vind het zonde van het geld, om het voor even te herstellen.


Je hebt dus geen interesse
 

Fabia86

Actief lid
Onlangs een parkeerdeuk eruit laten halen in Eindhoven. Prijs viel me overigens reuze mee (50,00euro)
 
Bovenaan Onderaan